Olyan akciót indít a Tesco szeptemberben, amibe beleremeghet az áruházlánc

Startlap - Startlap
Saját magával szúrhat ki a vállalat, akár 40 milliárd forintnál nagyobb bevételkieséssel is számolhat.

„Lubickoljon a Kedvezményekben” néven hirdetett akciót a Tesco törzsvásárlóinak, amellyel akár 20 százalékkal olcsóbban vásárolhatnak az üzletláncban – írja a 24.hu. A klubkártya használata mellett vásárlásoknál 2500 forintonként matricákat adnak, amelyek füzetben gyűjthetőek. Tíz matrica után 10 százalék, húsz után 20 százalék kedvezmény jár beváltáskor a – maximum százezer forint értékű – vásárlás során. Ha minden törzsvásárló él a lehetőséggel, az áruházláncnak akár 41 milliárd forintos bevételkiesést is jelenthet.

Egy család nagybevásárlás során ötvenezer forintot könnyedén elkölt, amivel a maximális húsz százalék kedvezményhez már hozzá is juthat.  Így százezer forintos vásárlás esetén húszezer forintot lehet spórolni, az akcióban pedig az alkoholos italok, Tesco-utalványok, ajándékkártyák, betétdíjas termékek, mobilfeltöltő kártyák és anyatej-helyettesítő tápszerek kivételével minden más árucikk szerepel.

Ugyanakkor 200 milliárd forint bevétel 40 milliárd forint bevételkiesést jelentene a cégnek, ha mind a kétmillió Tesco törzsvásárló él az akcióval. Az aktív törzsvásárlók aránya persze kérdéses, a jóindulatú kedvezmény mögött valószínűleg tudatosan felépített stratégia húzódik. A 24.hu megkérdezte az áruházláncot, hogy milyen profittal vagy bevételkieséssel kalkulált a szeptember 8-ig tartó akcióval, ám a válaszadástól elzárkóztak.

Ez is érdekelhet

képcím

Több mint 5,5 millió forintot sikkasztott a Tescóból egy...

képcím

Lefújták a légi parádét, a tűzijáték sorsa még kérdéses

képcím

Rezsicsökkentés: nagyot hosszabbított a rendkívüli diktálás...