Negatív rekordot döntött a Barátok közt nézettsége

Startlap - Startlap
A Barátok közt az RTL Klub legerősebb brandje.

19 éve megy az RTL Klub napi sorozata, a Barátok közt, aminek a nézettségével hosszú éveken keresztül nem tudták felvenni a versenyt más csatornák.

Három évvel korábban még 1-1,2 millió néző ült le a képernyők elé, hogy nyomon kövesse a Mátyás tér lakóinak kalandjait.

A nézettségi adatok szerint a nézőszám csökkenésének elindulása arra az időre tehető, amikor Kalamár Tamás producer 16 év után otthagyta a stábot.

A Borsonline adatai szerint 2014. első hetében még majdnem másfél millió néző volt kiváncsi a sorozatra, az idei első héten pedig már csak 680 ezren.

„Egy ilyen sorozatot bármilyen hosszan életben lehet tartani, rengeteg nemzetközi példa van arra, hogy egy széria évtizedekig megy. Ami a nézettséget illeti: mindig vannak nehezebb és jobb időszakok. A Barátok közt a csatorna egyik legerősebb brandje” – mondta Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója a Borsnak.

A sorozatot gyártó UFA Magyarország szerint a tévénézési szokások változtak meg, sok fiatal inkább az internetet választja a tévé helyett vagy sokan nem élő adásban követik az egyes részeket, hanem az RTL Most-on.

 

Forrás: Bors

Címlapfotó: RTL Klub

Ez is érdekelhet

képcím

"Egy kezemen meg tudnám számolni azokat, akik nem a híres embert...

képcím

Így reagált Borbély Alexandra, amikor megtudta, hogy ikrei lesznek

képcím

Kovács Patrícia: Én bátran vállalom, hogy MILF vagyok