Az év babájává választották a bájos Down-szindrómás kisfiút

Startlap - Startlap
140 ezer gyerek közül választották ki.

Egy teljes évig lesz a az ismert bébiétel-gyártó, a Gerber reklámarca a kicsi Lucas.

A New York-i székhelyű cég minden évben megválasztja az év babáját, aki az adott  esztendőben a vállalat ikonja lesz, hiszen minden termékükre ráteszik az ő arcképét.

Idén Lucas, egy Down-szindrómás csöppség nyert, akit 140 ezer kisgyermek közül választottak erre a címre, és akinek fotójáért már most odáig van a net népe.

Természetesen a Gerber ezt nem kívánja ingyen, a kiválasztott apróság családját anyagilag is támogatni fogják – jelen esetben ez 50 ezer dollárt ( 12 és fél millió forintnyi összeget) jelent.

@gerber által megosztott bejegyzés,

Nyitókép: Instagram / Gerber

 

 

 

 

Ez is érdekelhet

képcím

Londoni kutatók: hiába lesz vakcina, csak pár hónapos védelmet...

képcím

Egy Down-szindrómás kislány örökbefogadásának szívmelengető...

képcím

Szépségkirálynővé választották a Down-szindrómás lányt