Egy kecskeméti eladó rendkívül ritka Coca-Cola palackot töltött fel Facebook Marketplace-re: a 2 decis palack a 2008-as Sziget Fesztivál hivatalos grafikai pályázatának nyertes terve alapján készült. A gyűjtők körében különösen értékes palack bontatlan állapotban 15 ezer forintba kerül: ez literre vetítve 75 ezer forintot jelent, írja a BAON.
A gyűjtőknek megéri az ár
A Coca-Cola a világ egyik legnépszerűbb márkája: az ikonikus piros csomagolású üdítőitalt mindenki azonnal felismeri. Részben emiatt bírnak különösen nagy értékkel a limitált kiadású palackok, amik csavarnak egyet a hagyományos, ismert külsőn.

A most felbukkant darab nemcsak ritka, de vizuális szempontból is izgalmas – a megkapó fekete-fehér dizájn miatt sokan vadásznak rá. A gyűjtői darab a 2008-as Sziget Fesztivál grafikapályázatának nyertes tervét örökíti meg.
Bár az ár elsőre sokkolónak tűnhet, az ilyen relikviák értéke folyamatosan növekszik.
A gyűjtők akár ilyen magas összeget is hajlandók kifizetni egy bontatlan, eredeti Coca-Cola különlegességért, főleg, ha az történelmi és esztétikai értékkel is bír.
A BAON azt is hozzáteszi, hogy egy Coca-Cola dizájnú bicikli nemrég 50 ezer forintos áron bukkant fel a neten. Márciusban pedig mi is beszámoltunk róla, hogy egy gyártási hiba miatt Zero kupakos Coca-Cola Light termékek jelentek meg a boltok polcain – ezeket a leleményesebbek szintén 50 ezer forintért kezdtek el árulni.
Idén visszatér emellett a Coca-Cola “Share a Coke” nevű kampánya, melynek keretében személyre szabott kólásüvegekben vásárolhatjuk meg a népszerű üdítőitalt: a palackokon gyakori személynevek, illetve kedves megszólítások szerepelnek.