Startlap Vissza a Startlapra

Startlap Vásárlás

Rezsi
Kütyü
Otthon
Gyerek
Konyha
Szépség
Trending
Akciós újságok
Kvízek
Felhasználási feltételek
Adatvédelem Kapcsolatfelvétel Impresszum Médiaajánlat © Startlap 2021, Minden jog fenntartva
Trending 2023. február 07.

A Lidl után az Auchan is nagy változtatásokra készül az üzleteiben

Startlap Bubba Trending 2023. február 07.
A fenntarthatóság érdekében az Auchan üzleteiben is változások jönnek, a vásárlók már a következő hetekben is találkozhatnak néhány újdonsággal.

Az Auchan nem csak a működésből származó károsanyag-kibocsátást, de a műanyagok mennyiségét is szeretné csökkenteni, ezért a magyarországi áruházakban is fontos változásokkal találkozhatnak a vásárlók a következő két hétben – írja a Pénzcentrum.

Az Auchan egyik áruháza és a logója
Fotó: Getty Images

A Green Weeks elnevezésű kampány ideje alatt, azaz a következő két hétben a fenntartható termékek kerülnek előtérbe az Auchan Magyarország áruházaiban. A vállalat három fő terület mentén építi fenntarthatósági stratégiáját, amelyek közül az egyik legnagyobb terület a környezet.

Ennek keretében figyelmet kap az energiahatékonyág és a műanyagfelhasználás csökkentése mellett a biodiverzitás védelme, az egészséges táplálkozás elősegítése, valamint az élelmiszerpazarlás csökkentése.

Tavaly az áruházláncok közül az Auchan elsőként vezette ki a forgalomból az egyszer használatos műanyagzacskót. Helyette bevezették a karton bevásárlódobozt, a zöldség-gyümölcsosztályon és a pékáruknál az alternatív csomagolóeszközt, valamint a húsoknál és a halaknál a lebomló, komposztálható tálcát.

Ez fog változni februártól

Február közepétől néhány paradicsomfajta is olyan fenntartható papírdobozba kerül, ami 100%-ban újrahasznosított papírból készült. Tervezésekor arra is figyeltek, hogy a megfelelő legyen a légáteresztés, így a zöldségek frissek maradhatnak.

A korábbi műanyag-csomagoláshoz képest a rétegelt, hullámpapírból készült doboz kevésbé érzékeny a párára és a hőingadozásra. 

A vállalat Green Weeks kampány ideje alatt abban is szeretné segíteni a vásárlóit, hogy tudatos döntéseket hozhassanak. Ezért az akciós újságban szemléletformáló üzenettel, a helyszínen pedig különböző táblák segítik az eligazodást a környezettudatos termékeik között.

A Lidl is változásokat jelentett be

Német lapforrások szerint a Lidl fokozatosan növelné üzleteiben a zöldségek és növényi fehérjék arányát, ezzel párhuzamosan pedig csökkentenék a húsfélék kínálatát. Az üzletlánc vezetése szerint erre azért van szükség, mert nincs még egy bolygónk, ezért a táplálkozási szokásainkon is változtatni kell. Ennek egyik lépése a húsfogyasztás visszaszorítása.

Az árukínálat változása mellett a Lidl az Auchanhoz hasonlóan tematikus heteket is tart majd az üzleteiben, ahol a vegetáriánus és vegán termékekre fektetik a hangsúlyt.

Ez is érdekelhet:

A tenyerünkkel fizethetünk az Amazon eszközével

Elolvasom
Megosztom
auchan fenntarthatóság környezettudatosság Vissza a címlapra

Ez is érdekelhet

képcím

Meglepetésáron a csirkehús a boltokban - a legjobb akciók a héten

képcím

Itt a boltok legnépszerűbb húsvéti meglepetése - a legjobb...

képcím

Nincs vége az árharcnak: most ennyibe kerül a trappista sajt a...

Ajánljuk még:

Úgy néz ki, eldőlt az árstopok sorsa

Üzent az OTP: három módosítást mindenki hajtson végre

Kvíz: édes vagy sós az étel?

Súlyos kiadások várhatnak a kertes házak tulajdonosaira

Olcsóbb Ausztriában bevásárolni? Bolti akciókat vetettünk...

Meglepetésáron a csirkehús a boltokban - a legjobb akciók a héten

Felhasználási feltételek Adatvédelem Kapcsolat Impresszum Médiaajánlat

2023 Startlap, Minden jog fenntartva