Adalbert Lechner, a svájci Lindt & Sprüngli csokoládégyártó cég ügyvezetője bejelentette egy új termék megjelenését, amelynek célja, hogy hasonlóan látványos sikereket érjen el, mint annak idején a dubai csokoládé – számolt be a Chip.

A Zeitnak adott csütörtöki nyilatkozat szerint a Lind új csokija januártól vagy februártól lesz kapható a szupermarketekben.
A Lindt nem a recepttel, hanem a marketinggel igyekszik megtolni az új termékét
Láttuk, hogy a hiány és a kontingenselés hihetetlen érdeklődést kelt. Ezért először 1000 darabot készítettünk kézzel, amelyek csak a Lindt üzletekben kaphatók
– közölte Lechner. Ez a közösségi médiában „sokkal nagyobb érdeklődést kelt, mintha mindenhol kapható lenne” – fogalmazott.
És hogy mi lesz a nagy durranás? Nos,
a Lindt a matchás csokoládétól várja a profitbombát. Miközben rekordméretű keresletet remélnek, árcsökkenésen egyáltalán nem gondolkozik a svájci cég.
Lechner szerint nem valószínű, hogy a csokoládé ára a közeljövőben újra csökkenni fog. „Még ha a kakaó ára csökkenne is, nem számítok arra, hogy a csokoládé ára csökkenni fog” – magyarázta a vezérigazgató.
Pedig a cég termékei iránt a kereslet csökken. Ahogyan a Milka is, úgy a Lindt is növelte árait, miközben csökkentek az eladott mennyiségeik: a cég 2025 első félévében 15,8 százalékos emelést vezetett be, és 4,6 százalékos csökkenést regisztrált az eladásokban.

