Teljesen kivetkőztek magukból a vegánok egy aldis tejföl miatt

Startlap - Startlap
Nincs szükség szociológiai kísérletekre, elég egyetlen jól árazott vegán termék ahhoz, hogy végignézhessünk egy tömeghisztériát.

A naív Aldi egy terméke, egy vegán tejföl egy egész lavinát indított el a termék célcsoportjában – írja a 444.hu. A portál szerint “minden megtörtént, amit általában csak drámai kimenetelű szociológiai kísérletekről szóló beszámolókban olvashatunk”, és már egyértelmű, hogy a gazdagsághoz vezető út egy jól árazott vegán tejfölön át vezet.

Vannak éhes emberek, és aztán vannak éhes vegánok. Nekik kicsit nehezebb teljesítenie testi vágyaikat, ugyanis hazánkban elég kevés a jó vegán étterem, és bizonyos élelmiszerek vegán verziója vagy nem kapható itthon, vagy csak elég drágán. És akkor jött az Aldi messiásként egy 299 forintos vegán tejföllel. A dolognak egy apró szépséghibája volt: a csodatejfölt csak a készlet erejéig lehetett megvásárolni, amitől beindult a hisztéria Facebook vegán csoportjaiban.

Dr Oetker tejföl helyzet 2.0 – lehet, szar arc vagyok, de én azt gondolom, hogy nem olyan vicces, ellenben kicsit önző dolog több tálcával úgy felpakolni, hogy mások utána csak a hűlt helyével találkoznak és szeretnének legalább pár darabhoz jutni, esetleg életükben először megkóstolni ezt a terméket. Mi délután jutunk oda, hogy megnézzük, hátha a Veszprémi Aldiban hagytak még párat… szerintem nem csak az állatok szeretete és a környezet védelme erény, hanem az is, ha másokra gondolva leküzdjük a mohóságunkat. Amúgy senkivel semmi bajom, csak ez előtt a 3-4 megvett tálcáról posztolok jelenség előtt kicsit értetlenül állok

– írta az egyik csoportban egy tag, miután néhányan elbüszkélkedtek azzal, hogy több tálcányival szereztek be a kincset érő tejfölből. A népnevelő megjegyzések után előbújtak azok, akik meglátták kínálkozó piaci lehetőségeket. Egyrészt voltak olyanok, akik borsos áron kínálták az Aldis zsákmányukat.

Sziasztok. Dr. Oetker tejföl eladó. 900/db. (300-ért már nem tudtok venni az Aldiban, mert felvárásoltam az összeset.

 

Aztán olyanok is beírtak, akik egy kicsit kevésbé direkt marketinggel éltek. Ők azok, akik “felhívják a figyelmet arra, hogy ez a tejföl nem is valami jó, de hála istennek az ő ismerőseik között épp akad valaki, aki ezerszer jobbat készít sokkal, de sokkal jobb áron. Ha a kedves csoporttagok nem bánják, meg is osztanák a kedves ismerős elérhetőségét, mert szeretnének segíteni a közösségnek, akik fájó módon aldis tejfölön marakodnak” – írja a portál.

Természetesen megjelentek bejegyzések a marakodásról is, hogy kiakasztó, továbbá idővel természetesen az Aldi tejfölje is veszített királynői fényéből, miután többen elmagyarázták, hogy a termék tökre nem is jó, sőt, még egészségtelen is. Ekkor már egyre többen ígérték, hogy el fogják hagyni a csoportokat a hisztéria miatt, és többen be is tartották az ígéretet. Az intézkedők is megjelentek, akik felvették a kapcsolatot az üzletlánccal, hogy kiderüljön, mi lesz a tejfölfronttal. (Amúgy annyi, hogy egyrészt berendelnek még egy készletet, másrészt megfontolják, hogy állandó termékké tegyék a tejfölt.)

És végül az egyik vegán csoportban egy érdekes epilógus született:

A sok vegán tejföl zavaró. Aztán mikor ezt egyre többen veszik észre, és kiírják csoportba, az is zavaró. Akkor ha most engem az zavarna hogy másokat zavar, hogy a vegan tejföl téma zavaró, és még néhányan egyet értenének velem, akkor azzal elérnénk, hogy másokat már az zavarna, hogy zavar, hogy az embereket zavarja, hogy a vegán tejföl téma zavaró ? Off.

 

Ez is érdekelhet

képcím

Magyar Péter máris veri Orbánt és a Megafont a Facebookon

képcím

Magyar Péter kéréssel fordult követőihez

képcím

Kvíz: Palkovics, Liu fivérek - Tudod, hogy mi történt velük?