Negatív értékelést adott az étteremről, éjjel az üzletvezető kopogtatott az ajtaján

Startlap - Startlap
Nem volt jó döntés, mert az esetet felkapta a sajtó.

A virginiai Yesha Callahannek érdekes élményben volt része, miután múlt vasárnap a La Porchetta nevű helyi étteremtől rendelt, írja a Mashable.

A nő hamburgert, krumplit és sütit kért házhozszállításra, a lakásához kiérkező futár pedig kedvesen megkérte Yeshát, hogy értékelje az éttermet a Yelp nevű alkalmazáson. Yesha nem volt teljesen elégedett, mivel a sültkrumpli rossz volt, a fánkról lemaradt a porcukor, és a hamburgerben nem volt se paradicsom, se uborka, ennek megfelelően csupán három csillaggal osztályozta a vendéglőt.

Még aznap este, 10 óra körül valaki kopogtatott a nő ajtaján, aztán a telefonja is megcsörrent, majd a titokzatos telefonáló egy hangüzenetet is hagyott:

“Szia, a La Porchetta üzletvezetője vagyok, itt állok az ajtód előtt, a Yelpes értékelésedről szeretnék veled beszélni” – mondta a férfi.

Yesha megíjedt, illetve elég dühös lett, így hát nem nyitott ajtót, hanem inkább kihívta a rendőrséget, közben pedig leírta a történteket a Yelpre, és három csillagát egyre módosította.

A La Porcheta elnézést kért a kellemetlenségekért, és elismerték, hogy rosszul ítélték meg a helyzetet. Elmondásaik szerint az üzletvezető csupán szerette volna egy másik adag étellel kárpótolni az elégedetlen vásárlót.

Címlapkép: Thinkstock

Ez is érdekelhet

képcím

Kitálaltak a vendéglátósok, ebből az ételből nem rendelnének...

képcím

Jóval kevesebb szavazatot kapott Orbán a Fidesz-kongresszuson, mint...

képcím

Érkeznek a súlyos állapotú koronavírusos betegek Romániából