Kiemelt Hírek 2018. július 28.

Kiborult az internet népe a Spar reklámján

Startlap Kiemelt Hírek 2018. július 28.
'Szerezzenek már valami normális PR-ügynökséget, könyörgöm.'

A hvg.hu vette észre, hogy a Spar csütörtöki Facebookon megjelent reklámja enyhén szólva furcsán sikerült.

Az erőltetett szövegen a kommentelők is eléggé kiakadtak. Figyelmesen megnézve a képet jól látszik, hogy ráadásul még az illusztrációval is meggyűlt az üzletlánc baja: a csirkepörkölt helyett feltehetően sertésből készült étel van a fotón, és a kovászosnak nevezett uborka a csemegeuborkák tankönyvi példájának is beillene.

⚡ VILLÁMKÉRDÉS ⚡Már a hétvégi menün gondolkoztunk, és a 😋 „csiripöri” 😋 ellen senkinek sem volt kifogása, de abban már…

Közzétette: SPAR Magyarország – 2018. július 26., csütörtök

Miért kell ez a borzalmas sok hülye rövidítés? Nincs időnk rendesen kimondani?

– írja az egyik hozzászóló.

Gügyöges nélkül nem lehet föltenni a kérdést? Hátborzongató!

– tette fel a kérdést egy másik kommentelő.

Ez nektek csiripöri? Én börcsi csülinek nézem. Azt pedig tarhival szercsi. És parisalcsival. Azt a gügyögős hinyehunyáját. Értelmi fogyatékosoknak nézitek az embereket?

– fogalmazott egy harmadik vásárló.

A reklám nyelvezete inkább a fiatalokat célozza, mondhatni tinédzsereket, viszont a megjelenített termék inkább az idősebb korosztályt. Valahogy nem jön át az üzenet, és marketing szempontból több sebből vérzik ez a reklám. Nem kreatív, nem vonz be új vevőt, sőt, néhány embert kifejezetten irritál. Ha az volt a cél, hogy sok kommentet gyűjtsenek, az más, de ha a népszerűség növelése és a termékeladás, akkor szerintem bukta ez a kampány

– fejtette ki bővebben a véleményét egy újabb hozzászóló.

Kedves Spar, ne nézze le a vásárlóit ennyire. Ez nem szellemes, csak primitív. A szerencsétlen Spar frissőröktől is a falra mászom, annyira erőltetett és szánalmas ( szegény dolgozók, akiket ebbe belerángattak …). Szerezzenek már valami normális PR-ügynökséget, könyörgöm

– fakadt ki az egyik kommentelő.

De nem mindenki ért egyet a fanyalgókkal.

Úristen, tényleg ennyi komolykodó, besavanyodott lőrinczelajos él közöttünk? 🙁 Elkeserítő. Mondjuk április 8. óta már semmin se csodálkozom. Menekülni… csak ez maradt

– írja valaki. Olyanok is akadtak, akik ügyes fogásnak tartják a becézgetős reklámot a Spar részéről, hiszen az emberek vegyes érzelmei miatt sokan felfigyeltek rá.

Egyébként a Spar nem túl nagy erőkkel, de azért megpróbálta állni a sarat. A kommenteket végigpörgetve az alábbi reakciójukon állt meg a tekintetünk:

Fotó: Facebook

Keresés az oldalon