Helló nyár, helló Ibiza!

Startlap - Szponzorált tartalom
Végre itt a nyár! Jöhet az ezer éve várt utazás a legjobb barátaiddal! Bepakoltál mindent, megvannak a repülőjegyek, már azt tervezgeted, milyen programokat próbálsz ki, milyen lesz a tenger, hol bulizol. Aztán történik valami, amire egyáltalán nem számítottál. A nyaralás rémálommá válik: egy történet a prosztataproblémákról, amely ugyan szerencsés véget ért, de mindenki számára tanulságos lehet.

– Az egész kaland jól indult, flottul ment minden a repülőtéren, időben fel is szálltunk, és hamar megérkeztünk a szállásra is. Lepakoltunk a szobákba a haverokkal, és már mind a hárman alig vártuk, hogy bevegyük Ibizát – kezdi történetét a 32 éves Péter.

– Ibiza az igazi bulisziget, a híresen hírhedt éjszakai életével, gyönyörű, lazulásra tökéletesen alkalmas tengerparti strandjaival. Mindenki hallott a délutántól induló, másnap délig tartó partikról, a bizsergető és dübörgő house-t játszó DJ-kről és az izgalmasan lüktető, színes embertömegről. Minden porcikánk kívánta, hogy a részesei lehessünk.

Miután megérkeztünk, azonnal lementünk a partra. Az egyik street food trucknál vettünk hamburgert és sört. Élveztük a forró homokot és a hűvös tengert. Az első este ellátogattunk a sziget egyik legismertebb klubjába, a Pachába. Kisebb sorban állás után mind a hárman könnyedén bejutottunk, és odabent rendesen leesett az állunk. A visszafogottnak aligha nevezhető helyszín csak úgy pezsgett az élettől. A füstgép és a stroboszkóp megállás nélkül ment, a táncparkett tömve. Az italok mennyeiek voltak, nem fogtunk vissza magunkat. A zene szinte áthatolt a bőrünkön és a szívünkben dobogott, a színpadon és táncparketten csillogó ruhás bombázók táncoltak, szóval fergeteges volt a hangulat. A srácokkal nagyon jól éreztük magunkat, hajnalig buliztunk. Már jött fel a nap, amikor visszataláltunk a szállodai szobánkba. Elterveztük, hogy ez lesz életük nyaralása, és végigjárjuk Ibiza leghíresebb klubjait.

Az élet közbeszól

Néhány órával később megtörtént az, ami minden álmot képes szétzúzni: Péter rosszul lett.

Ibiza
Forrás: Getty Images

– Már amikor megérkeztünk, éreztem, hogy valami nincs rendjén – meséli Péter. – Sürgősen könnyítenem kellett volna magamon, de égő fájdalmat éreztem pisilés közben. A fájdalom reggelre pedig egyre csak erősödött az ágyékomban, majd az egész hasamra és a derekamra is átterjedt. Kis sem tudtam kelni az ágyból. Alig tudtam negyedóránként elvonszolni magamat a WC-re, és a legnehezebb volt a pisilést elkezdeni. A lázam felszökött, a fájdalom nem akart múlni, a vizelet is csak gyengén jött, így hamar világos lett, hogy nem úszom meg orvos nélkül. Végül a helyi sürgősségin kötöttem ki, ahol hosszú várakozás és néhány kellemetlen vizsgálat után megállapították, amit már egyébként is sejtettem: kiújult a prosztatagyulladásom. Az orvos a vizelési problémáimra és a gyulladás csökkentésére azonnal gyógyszereket adott, ami valamennyire enyhített a kínokon.

Tengerpart helyett betegágy

Pétert végül egy napig tartották bent a kórházban, majd néhány gyógyszerrel és jó tanáccsal útjára engedték.

– A munkám nagyon stresszes, ami alvásproblémákat is okozott, az állandó feszültség pedig prosztatagyulladáshoz vezetett. A betegség kiújulására rásegített az előző napi őrült bulizás is – tudtam meg a kezelőorvosomtól. Az alkohol, a dohányzás, a hajnalig tartó kimenők, továbbá a nem megfelelő étkezés mind oda vezettek, hogy visszatért a korábbi problémám, ami végül rémálommá tette álmaim nyaralását. A hátralévő időt a hotelszobában töltöttem, míg a többiek csak zuhanyozni jártak haza. Nem kívántam bulizást, sőt, átfoglaltam a repülőjegyem, hogy minél hamarabb elhagyhassam a szigetet, és otthon lábadozhassak. Az állandó vizelési ingertől a hazajutás is egy végtelenségnek tűnt, és nagy fájdalmakkal járt. Otthon bedőltem az ágyba, és semmi másra nem vágytam, csak a pihenésre. Hetekig szenvedtem, mire meggyógyultam.

Akinek volt már korábban prosztatagyulladása, annál a betegség bármikor kiújulhat. A buliszigetes kalandom óta védem a prosztatámat. Igyekszem egészségesebben élni, csökkenteni a stresszt és visszafogni a bulizást. Akármennyire is csábító, nem nekem való az éjszakai élet.

HIRDETÉS

A Proxelan végbélkúp klinikai vizsgálatokkal igazolt helyi hatású készítmény a prosztatagyulladás tünetei ellen, amely ott enyhíti a panaszokat, ahol a probléma van.

Az ápoló hialuronsav és gyógynövények kombinációja teljessé teszi a gyógyszeres kezelést, enyhítve a vizelési zavarokat, gáttájéki fájdalmakat. A szexuális aktivitást nem befolyásolja. Vény nélkül könnyen elérhető a legtöbb hazai patikában, ezért a fellángoló fájdalmak esetén azonnal használható, akár hosszú távon is.

Patikában kapható gyógyászati segédeszköz

A KOCKÁZATOKRÓL

OLVASSA EL A HASZNÁLATI  ÚTMUTATÓT,

VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT!

Ez is érdekelhet

képcím

Egy zebegényi képviselő szerint a volt polgármester részegen...

„Sokáig azt hittük, a feleségem a meddő, pedig én voltam az”

„Szégyelltem a panaszaimat, elviselhetetlen fájdalom lett a...