Kütyü 2020. január 11.

Bemutatkoztak az okoskozmetikumok - forradalom jöhet a szépségápolásban

bubba Kütyü 2020. január 11.
Az új eszközök személyre szabják a rúzst, az alapozót és a krémeket is.

A 2020-as las vegas-i CES-en, a világ egyik legnagyobb technológiai újdonságokat felvonultató kiállításán mutatta be a L’Oréal a forradalmi Perso hidratáló eszközt, ami egyedi rúzs és alapozó formulákat is képes létrehozni – írja az mmonline.

A Perso egy mindössze fél kilogramm súlyú és 16,5 centiméter magas eszköz, amely négy lépésben készíti el a bőrápolóhoz, ajakrúzshoz és alapozóhoz a személyre szabott bőrápoló keveréket. 

Mégpedig így: 

 

 

A négy lépés a következő: személyes bőranalízis (valós időben értékeli a bőr állapotát); környezeti értékelés (levegő minősége, páratartalma, szennyezettsége); termékpreferencia; sajátos összetétel és adagolás.

A négy lépés legérdekesebb része a “személyes bőranalízis”. Ennek során a felhasználó megnyitja a Perso mobilalkalmazást és fényképet készít okostelefon-kamerájával. A L’Oréal tulajdonában lévő ModiFace technológiáját használva, mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó általános bőrállapotát – a mélyebb ráncokat, a finomabb vonalakat, pigmentfoltokat és a pórusok láthatóságát.

iStock (illusztráció)

Az így kapott információk elemzése alapján az eszköz tetején elhelyezkedő, egyedileg tervezett motorrrendszer mozgatja és nyomja össze a formulát a gép alján elhelyezkedő patronokból, a kész kombinációt pedig feljuttatja a fenti adagolótálcához.

Tanulásra is képes

Rendszeres használattal a Perso AI képes lesz a bőr állapotának fejlődését követni, informálni a használót arról, hogy mi működik és a következő formulákat a személyes eredmények alapján automatikusan ehhez igazítani.

Minél többet használják, annál tökéletesebb terméket készít.

A Perso jövőbeli sminkszolgáltatása képes lesz a valós időben történő trendinformációk, valamint az ún. color-matching technológia beépítésére a személyre szabott termékkínálatba. A fogyasztók így megtervezhetik maguknak a ruhájuk színének megfelelő rúzsárnyalatot, vagy választhatnak olyat, amely épp trendi a közösségi médiában.

 

 

A Perso várhatóan 2021-től lesz elérhető a nagyközönség számára, a L’Oréal egyik vezető bőrápoló márkáján.

Keresés az oldalon