Startlap Vásárlás

  • Kütyü
  • Otthon
  • Gyerek
  • Egészség
  • Konyha
  • Szépség
  • Trending
  • Akciós újságok
Trending 2020. január 15.

Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben

bubba Trending 2020. január 15.
Az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba, a tavalyi negyedik negyedévben a piacvezető Bónusz Brigád oldalán több mint 1,250 milliárd forintot költöttek a vevők főként ajándékra, amelyek már éves szinten is a teljes eladás 27 százalékát teszik ki.

A GKI Digital adatai szerint éves szinten az aktív online vásárlók száma több mint 3,2 millió volt, ők átlagosan 12 alkalommal vásároltak az interneten. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 650 ezren vásároltak, naponta mintegy 1000 alkalommal, miközben az oldalon mintegy 50 ezer látogató válogat minden nap az ajánlatok között.

A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, 10 százalék pedig hétvégére programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon.

Tavaly az utolsó negyedévében több mint 70 ezer élmény talált gazdára a Bónusz Brigád oldalain, a legnépszerűbbek között sok a páros élmény:

ezek közül az egyik legkapósabb a gasztro-wellness hétvége volt valamelyik négycsillagos hotelben.

Az élmények kosárértéke erőteljes növekedésnek indult: míg 2017-ben még átlagosan 6117 forintért vásároltak élményt az emberek, addig 2019-ben ennél több mint 40 százalékkal többet, 8611 forintot költöttek, miközben ajándékkártyából is 25 százalékkal több fogyott, mint a korábbi évben. A felmérés szerint a válaszadók 46 százaléka belföldi utazást ajándékozott, ezek közül a legnépszerűbb a luxus wellnessezés volt.

iStock

Átalakul a kuponos piac

A közlemény idézi Kaprinay Zoltánt, a Bónusz Brigád egyik alapítóját, aki elmondta, jelentős átalakuláson van túl a bónuszos-kuponos piac, míg korábban az alacsony ár volt a legfontosabb a vevőknek, most a lehető legjobb élmény. Hozzátette, a cég már inkább élmény-webshop, mint kuponos oldal. Az induláskor jellemző napi egy kedvezményes ajánlattal szemben napjainkban már 1800 ajánlat szerepel az oldalon.

A nem specializált online bónuszos-kuponos piac teljes forgalma 2019-ben 3,5 milliárd forint körül alakult, ebből a Bónusz Brigád forgalma több mint 3,2 milliárd forint volt. 2020-ban várhatóan 4,3 milliárd forint forgalmat ér majd el a piac, és ebből mintegy 4 milliárd forint lesz a Bónusz Brigád forgalma.

A cég 2019. június 30-án lezárt pénzügyi évében mínusz 150 millió forinttal zárt, ám a közlemény szerint ez a tudatos építkezés, az üzletbe való befektetés következménye volt. A rekordbevétellel záró 2019-es év pénzügyi eredményei 2020. június 30-a után lesznek elérhetők – közölték.

Megosztom
Bónusz Brigád karácsony online vásárlás Vissza a címlapra

Ez is érdekelhet

képcím

Megnyílt Magyarország legújabb online termelői piaca

képcím

Magyarországon 21 százalékkal nőhet az online divatüzletek...

képcím

Az 5 legjobb hűtőszekrény

Ajánljuk még:

Megszólalt Szijjártó az FFP2-es maszkokról

OTP Bank: Csalók terjesztik ezt az üzenetet, semmiképp se nyisd meg

Megrohanták a magyarok az IKEA-t

Csalásra figyelmeztet a Telekom

Március 8-án még nyitva maradhatnak a virágboltok

Hamarosan új, óriás bevásárlóközpont nyílik Budapesten

Felhasználási feltételek Adatvédelem Kapcsolat Impresszum Médiaajánlat

2021 Startlap, Minden jog fenntartva

Keresés az oldalon