Erste ügyfelek, figyelem: elveszítheti a hozzáférést mobilbankjához, aki nem lép
Figyelmeztető e-mailt kaptak azok, akik az Erste George nevű mobilbanki szolgáltatásait használják: március végéig ugyanis újra kell aktiválniuk fiókjukat, vagy nem fogna tudni belépni a platformra, ad hírt a HVG.
Érdemes hamar cselekedni
A mobilalkalmazásban és e-mailben is kiküldött tájékoztató szerint a folyamathoz szükség lesz a belépési adatokra, illetve a felhasználó mobiltelefonjára. Az Erste üzenetében emellett azt is leszögezte: az újraaktiváláshoz semmiféle alkalmazást nem kell letölteni, az egész a meglévő George appban megy végbe.
Ha valaki nem aktiválja újra a George alkalmazást, az nem fogja tudni használni,
és az internetes vásárlásokat is csak SMS-ben kapott kóddal vagy e-Csatorna jelszóval tudja majd jóváhagyni.

A bank arra kéri ügyfeleit, ellenőrizzék, hogy belépési adataik rendelkezésre állnak-e: a nem, akkor az alkalmazást megnyitva a George Store-ban találnak egy kattintható fület az újraaktiváláshoz szükséges tudnivalókkal.
A folyamat során gyakorlatilag az appba való első bejelentkezés lépésein kell végigmenni. Az Erste szerint az újraaktiválás után az alkalmazás belépő képernyője “küllemében megváltozik” – de hogy ez mit takar pontosan, azt egyelőre nem tudni. Az átállási folyamat március végéig mindenkinél végbemegy, és a bank fogja kezdeményezni – nem lehet tehát felhasználóként megindítani.