Utoljára negyedszázada váltott logót az az üdítőital márka, amelynek különböző termékei a magyar boltok polcairól sem hiányoznak.
A PepsiCo negyedszázad után újra frissíti vállalati logóját, amely a globális arculat megújulásának központi eleme lesz – írja Világgazdaság. A vállalat célja, hogy a Pepsi név alatt futó márkák jobban felismerhetővé váljanak a vásárlók számára, hiszen a kutatások szerint a cég ebben még lemaradásban van.
A PepsiCo több mint 500 ismert márkát birtokol világszerte – köztük a Pepsi Cola, Lay’s chips, Lipton Ice Tea –, és több mint 300 ezer munkavállalót foglalkoztat. Az új logóval a cég nemcsak az arculatot frissíti, hanem azt is célul tűzte ki, hogy a Pepsi mint ernyőmárka alatt jobban összekapcsolja a különböző termékeket a fogyasztók tudatában.
Fotó: Getty Images
A vállalat a harmadik negyedévben a vártnál jobb pénzügyi eredményeket ért el: bevétele és nyeresége is meghaladta az előrejelzéseket, noha az értékesítési volumen világszinten csökkent. A PepsiCo megerősítette idei növekedési céljait, adózott eredménye 2,6 milliárd dollár lett.
A vállalat tájékoztatása szerint az új, egységes vizuális arculat bevezetése fokozatosan zajlik: először a cég hivatalos weboldalán és közösségi felületein jelenik meg. Az új logó fokozatosan jelenik meg a különböző piacokon is: a fogyasztók hamarosan az ital- és élelmiszer-csomagolásokon, valamint a vállalat munkavállalóinak munkahelyein is találkozhatnak vele.