A Pepco hazai operatív igazgatója, Potyi Gergely a Pénzcentrumnak adott interjújában beszélt a cég magyarországi helyzetéről, különösen a német boltbezárások árnyékában.
Potyi tisztázta, hogy a németországi üzletek bezárása egy célzott stratégiai döntés volt, amely kifejezetten a németországi piacra vonatkozott. A lépés nem befolyásolja a cégcsoport többi részét, amelyek továbbra is stabilan és növekvő ütemben teljesítenek.

A döntés a Pepco további megerősödését szolgálta: alapos piacelemzések, adatelemzések és vásárlói szokások vizsgálata támasztották alá. Az igazgató kiemelte, hogy a bezárások után is maradtak működő Pepco üzletek Németországban, csak kisebb számban.
A Pepco továbbra is nagy potenciált lát a magyar piacban, és a jövőben is a korábbi évek dinamikus ütemében tervezik a bolthálózatuk bővítését. A cég tíz évvel ezelőtt ideális pillanatban lépett be a piacra, kihasználva a kiskereskedelmi szektor átrendeződését.
Potyi Gergely elmondása szerint a kezdeti időszakban a főváros és a vidéki nagyvárosok mellett tudatosan fókuszáltak az északkelet-magyarországi régióra, amely a statisztikai adatoktól függetlenül jól működő területnek bizonyult.
A Pepco sikerének kulcsa nem csupán a kedvező árakban rejlik, hanem az ár-érték arányban. Az igazgató szerint a vásárlók nem csak az árcédulát nézik, hanem a minőséget is. A cég sikeréhez hozzájárul a több mint ötszáz termékkategória, a folyamatosan bővülő kínálat, valamint az üzletek barátságos kialakítása és a magas színvonalú kiszolgálás.

