A világmárkák csomagolását is megelőzte a magyar biomosószer

Külső forrás -
A világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján nyert ezüst díjat a magyar Souldrops.

A kis cég azért jött létre, hogy a káros kőolajszármazékokkal operáló készítményekkel szemben valódi környezetbarát mosó- és tisztítószereket hozzon létre – írja a HVG. Bóna Richárd  a cég  vezetője a díjat nyert dizájnról azt mondta: hosszú menetelés után úgy alkották meg a Republic Group ügynökség munkatársaival, hogy „leugorjon a polcról, így kvázi eladja önmagát”. A termékük magyar, 100 százalékban környezetbarát, árban versenyképes a nagy, bejáratott multis öblítőkkel és mosószerekkel. Nem titkolják, hogy a terméket minőségben az Ariel mellé akarják felzárkóztatni, miközben árban alatta maradnak.

Forrás: HVG

 

 

Ez is érdekelhet

képcím

Mint mindig: BL-győztes a Real Madrid

képcím

Hol bukkanhatnak fel a Nav revizorai június elején?

képcím

Önkormányzati választások kezdődtek Szerbiában