A kormány kommunikációs gurui potom 1,7 milliárdért leporoltak egy több mint ötéves szlogent

Startlap - Startlap
Magyarország jobban teljesít.

Decemberben derült ki, hogy a kormányzat újabb médiakampányra készül, a Nmezeti Kommunikációs Hivatal (NKH) 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben bízta meg Balásy Gyula-féle New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t a kampány kivitelezésével. Most a Magyar Idők megtudta, mi is lesz a kampány fő üzenete:

Magyarország jobban teljesít.

írja a hvg.hu.

A legfontosabb eredményeket mutatják be

Ez szinte mindenkinek ismerősen csenghet, ez volt az a szlogen, amellyel a Fidesz a 2014-es választási kampányra ráfordult, és mind a mai napig használja. A kormánypárti lap szerint a „kommunikáció során több, kiemelt új intézkedés mellett az ország által elért legfontosabb eredményeket mutatják be. Így többek között szó lesz a minimálbér és a garantált bérminimum újabb nyolcszázalékos emeléséről, vagyis arról, hogy „2010 óta megduplázódott a dolgozóknak adható legkisebb bér”. Emellett tájékoztatnak majd a családtámogatások bővítéséről és a kisválallkozások adójának csökkenéséről.

Ez is érdekelhet

képcím

Orbán a gazdákkal kampányol: "Én volnék Magyarország első...

képcím

Titokban, egy magtárban indította a kampányt Orbán Viktor

képcím

Magyar Péter: Kocsis Máté heti rendszerességgel egyeztet Dúró...