A kormány kommunikációs gurui potom 1,7 milliárdért leporoltak egy több mint ötéves szlogent

Magyarország jobban teljesít.

Szerző: Startlap

Forrás: startlap.hu | 2019-01-03 09:04

Rogán Antal, a Fidesz frakcióvezetõje a Fidesz Magyarország jobban teljesít címû rendezvénysorozata keretében rendezett konferencián Pest Megye Önkormányzatának Hivatalában, Budapesten 2013. június 13-án. MTI Fotó: Soós Lajos

Decemberben derült ki, hogy a kormányzat újabb médiakampányra készül, a Nmezeti Kommunikációs Hivatal (NKH) 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben bízta meg Balásy Gyula-féle New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t a kampány kivitelezésével. Most a Magyar Idők megtudta, mi is lesz a kampány fő üzenete:

Magyarország jobban teljesít.

írja a hvg.hu.

A legfontosabb eredményeket mutatják be

Ez szinte mindenkinek ismerősen csenghet, ez volt az a szlogen, amellyel a Fidesz a 2014-es választási kampányra ráfordult, és mind a mai napig használja. A kormánypárti lap szerint a „kommunikáció során több, kiemelt új intézkedés mellett az ország által elért legfontosabb eredményeket mutatják be. Így többek között szó lesz a minimálbér és a garantált bérminimum újabb nyolcszázalékos emeléséről, vagyis arról, hogy „2010 óta megduplázódott a dolgozóknak adható legkisebb bér”. Emellett tájékoztatnak majd a családtámogatások bővítéséről és a kisválallkozások adójának csökkenéséről.