Úgy húznak le a neten, hogy észre sem veszed: titokban térképezték fel a magyar vásárlókat
Az online reklámipar az elmúlt három évtizedben gyökeresen átalakult: a színes bannereket ma már adatvezérelt hirdetések váltották fel.
A CHART by Pénzcentrum új adása bemutatja, hogyan formálták át a digitális hirdetések a fogyasztói viselkedést.
Emellett azt is megtudhatjuk, mely európai országok költik a legtöbbet online reklámokra - és hol mara
penzcentrum.hu2 hónapja
Még több friss hír
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
biztosdontes.hu8 órája
Ilyen támogatás még nem volt: 40 ezer család kaphat 2,5 millió forintnyi ingyenpénzt
portfolio.hu17 órája
Óriási vágta a magyar tőzsdén: ha valaki jól taktikázott, komoly pénzeket zsebelhetett be
penzcentrum.hu18 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Avatni megy Kenderesre Orbán Viktor
mfor.hu6 órája
Összeomlott az áramellátás a nyugati parti nagyvárosban
portfolio.hu18 órája
Olyan történt a Penny, a Lidl, és az Aldi üzleteiben, amit idén még nem tapasztaltunk
privatbankar.hu8 órája
Lázár János Varga Juditról és Magyar Péterről is beszélt
mfor.hu22 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva