Írtó kretén reklámmal sokkolják az amerikai férfiakat, amit amúgy „fürdőszobai humornak” mondanak – A szavak elfogytak rá
A "törölgetés evolúcióját" mutatja be a Dude Wipes legújabb kampánya, amely "merész vizualitással" hívja fel a figyelmet a nedves törlőkendők előnyeire – a barlangi viszketéstől egészen a világűrig.
A kampány célja nem csupán a szórakoztatás: a márka komoly növekedést produkál, és most a hagyományos média színterét is meghódítaná.
mediapiac.com5 hónapja
Még több friss hír
Vége a trükközésnek: sokmilliárdos pofont kapott a Mercedes a dízelbotrány végén
portfolio.hu6 órája
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
biztosdontes.hu19 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Véget ér egy korszak: tíz tévécsatorna szűnik meg Magyarországon
forbes.hu11 órája
Veszedelmes állatok jelentek meg a Balatonnál, elkezdődött a lemészárlásuk
agroforum.hu15 órája
Olyan történt a Penny, a Lidl, és az Aldi üzleteiben, amit idén még nem tapasztaltunk
privatbankar.hu19 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva