Startlap Vissza a Startlapra

Startlap Vásárlás

Rezsi
PénzÜgyes
Kütyü
Otthon
Gyerek
Konyha
Szépség
Trending
Akciós újságok
Egészség
Felhasználási feltételek
Adatvédelem Kapcsolatfelvétel Impresszum Médiaajánlat © Startlap 2021, Minden jog fenntartva
Trending 2022. november 04.

Új közösségi oldalt indít az egykori Twitter-vezér, te is kipróbálhatod

Turi Dániel Trending 2022. november 04.
Ha unod a Facebookot, eleged van az Instagramból, a TikTok pedig sosem érdekelt, van egy jó hírünk: hamarosan egy újabb, forradalminak tűnő közösségi oldal indul útjára.

Ha meg kéne határozni, hogy mi az a szó vagy kifejezés, ami a legjobban leírja a huszonegyedik századot, a „közösségi oldal” vagy „közösségi média” minden bizonnyal jó eséllyel indulna ezért a megtisztelő címért. A jól ismert oldalak mellé pedig hamarosan egy újabb csatlakozhat, amit akár mi is tesztelhetünk – írja a Designtaxi.

Íme, néhány sokatmondó szám: a Facebookot 2,85 milliárd ember használja világszerte, az Instagramot1,5 milliárd, közel egymilliárd felhasználója van a TikToknak, a Twitteren pedig nagyjából négyszáz millióan osztják meg a gondolataikat. Ezek láttán egyértelmű, hogy

a különböző közösségi oldalak ma már szinte minden ember életében ilyen vagy olyan módon, de mindenképpen jelen vannak.

A nagy cégek tulajdonosai, mint például Mark Zuckerberg vagy Elon Musk közvetett vagy közvetlen módon befolyással vannak az életünkre: hogy mit nézünk, miről beszélünk, hogy miről mit gondolunk. Hamarosan pedig egy újabb hasonló platformot is igénybe vehetünk, mégpedig a Twitter társalapítójától és egykori vezérigazgatójától, Jack Dorsey-tól. A Bluesky névre hallgató social media platform ötlete egyébként már három évvel ezelőtt, 2019-ben megszületett, de csak most jutott el abba a fázisba, hogy béta verzióban ki is lehet próbálni.

Rohanó emberek egy nagyvárosban, illusztrációval megmutatva, hogyan köti össze őket a közösségi média
Fotó: Getty Images

A hírek szerint Dorsey szakítani akar minden olyan trenddel, amiket a most népszerű közösségi oldalak követnek. Az információk szerint épp ezért a Bluesky esetében

a felhasználók kontrollálhatják a saját algoritmusukat, eldönthetik, hogy milyen tartalmakat lássanak és teljesen eltűnnek majd az erőszakos marketing módszerrel nyomuló hirdetések is.

Az oldal a tervek szerint különösen a különböző tartalomgyártók számára lesz majd hatékony, hiszen könnyen ötvözhetjük rajta a szakmai és magánéletünket és nem kell majd két – vagy több – külön platformot használni ezekhez. A Bluesky-nak jelenleg nagyjából harmincezer feliratkozója van, akik szeretnék kipróbálni és a véleményükkel fejleszti a béta verziót, hogy az éles oldal minél hatékonyabb és minél inkább felhasználóbarát legyen. Erre egyébként a Bluesky weboldalán létrehozott linken bárki jelentkezhet, mindössze egy email címet kell megadni és máris a próbaverzió várólistájára kerülhetünk.

Ez is érdekelhet:

Hamarosan illatokat is érezhetünk a metaverzumban

Elolvasom
Megosztom
Facebook instagram közösségi média twitter Vissza a címlapra

Ez is érdekelhet

képcím

Nevet vált a Vodafone, a díjszabásról is döntöttek

képcím

200 millió Twitter-felhasználó e-mail címe szivároghatott ki

képcím

Hihetetlen karácsonyfát "fabrikált" bevásárlókocsikból az Aldi

Ajánljuk még:

Közel a fordulat az élelmiszerboltokban

Komoly árcsökkenés a trappista sajtnál - a legjobb akciók a...

Országszerte probléma van a Vodafone szolgáltatásával

Kiderült, meddig tart az árstop

Akár több tízezer forintot spórolhatsz, ha átnézed a banki...

Ezért lett méregdrága a tészta Magyarországon

Felhasználási feltételek Adatvédelem Kapcsolat Impresszum Médiaajánlat

2023 Startlap, Minden jog fenntartva