“Reggel óta nem megy a belépés az OTP netbankba se weben, se appban. Tudtok róla valamit?” – érkezett a kérdés szerkesztőségünkhöz. Eddig nem tudtunk, azonban az OTP a honlapja tetején figyelmeztet a hibára az alábbi szöveggel november 3-án, hétfőn:
Akinek tehát nem megy a belépés, ne a saját eszközeiben keresse a hibát.
Fontos tipp: aki az OTP alkalmazással szeretné online vásárlását igazolni, de nem működik nála a rendszer – a push üzenetet ugyan megkapja, de az app nem engedi be -, az válassza az SMS/Telekód opciót. Az SMS-ben kapott hatjegyű számot és a három jegyű CVC kódot megadva sikeresen tudja zárni a tranzakciót.
A Downdetector adatai szerint egyre több felhasználó jelzi a hibát. Hétfő kora este ezek szerint még sokaknál nem állt helyre a belépés az OPT net-és mobilbankjába.

Új szolgáltatás az OTP Mobilbankban
Az OTP Mobilbankban egyébként október közepén megjelent egy új szolgáltatás: már gyorsan és egyszerűen kérhetsz pénzt lakossági partneredtől QR-kóddal vagy NFC-vel, a bankszámlaszám megadása nélkül. Ehhez a Pénzkérés simán szolgáltatást kell igénybe venned. A díjmentes pénzküldés négy lépésben történik, ebben a cikkben mutattuk be.
Cikkünk frissült.
