Fontos hírt közölt az OTP Bank: meghosszabbítják az egyik szolgáltatás kivezetésének határidejét
Korábban mi is megírtuk, hogy az OTP Bank megújította internetes szolgáltatásait: június elején az OTPdirekt online felület szolgáltatásait az OTP internet- és mobilbank vette át. Az előzetes kommunikáció szerint a pénzintézet végleg kivezette volna a 21 éve létező szolgáltatását, most azonban bejelentették: meghosszabbították az OTPdirekt használatát, írja a Piac és Profit.
Több időt kapnak az átállásra
A hosszabbításra azért van szükség, hogy azoknak az ügyfeleknek, akik még nem kezdték el használni az új internetbankot, további időt biztosítson az átállásra. Fontos, hogy aki már használja a mobilbankot vagy az új internetbankot, annak nincs teendője.
A pontos határidőről a későbbiek folyamán a bank időben értesíti ügyfeleit.
Az ügyfélvisszajelzések alapján azt tapasztalja az OTP Bank, hogy bár sokan használják a bankfiókokat összetettebb banki szolgáltatások igénybevételéhez, a digitalizáció megállíthatatlan, már több millió ügyfél használja rendszeresen a mobilbankot és az új internetbankot. Ezért van jelentősége annak, hogy egy korábban használt banki felület, az OTPdirekt kivezetését az ügyfelek igényeinek megfelelően hajtsa végre a hitelintézet.

Az OTP MobilBank és az új internetbank már évek óta elérhető és párhuzamosan használható a régi OTPdirekttel.
Az ügyfelek jelentős része már az új szolgáltatásokat használja.
Van azonban egy kisebb ügyfélkör, akik még számítógépeiken az OTPdirekten intézik pénzügyeiket. Azoknak az ügyfeleknek, akik már az új internetbankot vagy az OTP mobilbanki applikációját használják, nincs teendőjük – hívja fel a figyelmet a pénzintézet.