A One Magyarországnál 2025. november 25–28. között zajló technikai átállás miatt a korábbi DIGIMobil ügyfeleknek ki kell cserélniük a SIM-kártyájukat, hogy továbbra is működjön a mobilszolgáltatásuk – írja közleményében a cég. Az új SIM-kártyákat az érintett ügyfelek tértivevényes postai levélben már októberben megkapták, a SIM-kártyacsere pontos időpontjáról pedig SMS-ben értesítik őket.
Mi változik a SIM-kártyacserével?
Az ügyfelek számára a mobilszámláikat továbbra is a hónap elején állítják ki, a már korábban megszokott formában, elektronikusan vagy papír alapon. Ha valaki csak a korábbi DIGI Mobil szolgáltatással rendelkező ügyfél, annak az októberi számla a megszokott módon érkezik, és tartalmazza majd az októberi havi díj összegét, valamint a szeptemberi forgalmat.
Novemberben nem küld számlát a cég, decemberben viszont kettőt is kapnak majd:
Egyet, ami a technikai átállás előtti tételeket tartalmazza
- a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjáig,
- valamint az októberi és novemberi forgalmat az átállás időpontjáig.
Egy másikat pedig az átállás utáni időszakról, amely tartalmazza
- a novemberi tört havi díjat az átállás időpontjától és a decemberi havi díjat,
- valamint a forgalmi díjakat az átállás időpontjától.
A mobil és vezetékes szolgáltatással is rendelkező ügyfelek októberi és novemberi számlázásában nem lesz változás,
decembertől kezdve viszont a két szolgáltatáshoz két külön számlát küld a cég.
Fontos változás a csoportos beszedésnél
A cég kiemelten felhívja a figyelmet arra, hogy amennyiben egy ügyfél a számláit csoportos beszedési megbízással fizette, a változást követően új csoportos beszedési megbízást kell adnia a banknak. “Ügyelj arra, hogy a One Magyarország beszedési azonosítóját add meg. A One csoportos beszedési azonosítója: A11895927” – írják a közleményben. Ugyanakkor kérik, hogy a SIM-kártyacsere után az első számlát más módon fizessék ki, például ATM-en vagy banki átutalással.
A technikai átállás és SIM-kártya csere után az ügyfelek új, 1-essel kezdődő, 10 számjegyű ügyfélazonosítót kapnak, amellyel a telefonos vagy a személyes ügyintézés során azonosíthatják magukat.

További változások
Az új SIM-kártya aktiválásával változnak az ügyfélazonosítók is, melyek az új szerződés első oldalán szerepelnek. A szerződés a One online fiókba érkezik a technikai átállást követően, melyről e-mailt és SMS-t is küldenek. A One-fiókba első alkalommal az ügyfél a telefonszámával vagy a 3-assal kezdődő egyedi One-azonosítójával léphet be. Aki viszont korábban már használta a One fiókot, az az e-mail-címével vagy telefonszámával és jelszavával léphet be.
Mi nem változik az átállást követően?
A technikai átállással nem változnak az alábbiak:
- a tarifacsomag tartalma és havidíja;
- a számlázási mód;
- az ügyfél telefonszáma.
Milyen előnyökkel jár a SIM-kártyacsere?
Amennyiben egy ügyfélnek MobilMax+ (korábban D MobilMax+) tarifacsomagja van, az új SIM-kártya aktiválása után 90 napig korlátlan belföldi adatot és hívást biztosítanak számára belföldön magyar, az EU-ból magyar és EU-s, normál díjas számokra. A 90 napos időszak lejárta után a díjcsomagodban foglalt adatmennyiség és percdíjak lépnek életbe.
SIM-kártyacsere után az ügyfelek részére elérhetővé válik az EU Roaming szolgáltatás is.
Az átállást követően az ügyfelek a MobilParkolás szolgáltatást is használhatják, a parkolást készpénz helyett már a mobiltelefonos havi számla terhére is kiegyenlíthetik.

