Kedden mutatta be a 125 éves Pepsi az új logóját és márkaarculatát, amely erősen hasonlít az 1990-es évekbeli változatra, de új elemeket is tartalmaz – írja a CNN. A legfőbb módosítást a Pepsi feliratnak a stilizált földgömb grafikába való visszakerülése jelenti. De változik a betűtípus, a betűszín, valamint a szegély is.
![pepsijelenlegiujlogo Startlap Vásárlás A Pepsi üdítőitalok jelenlegi és 2023 őszén bevezetendő új logója.](https://www.startlap.hu/vasarlas/uploads/2023/03/pepsi-jelenlegi-uj-logo-755x425.jpg)
A PepsiCo azzal indokolta a döntést, hogy amikor megkérik az embereket, rajzolják le az üdítőital logóját, a legtöbben beleírják a Pepsi szót a körbe, miközben a jelenlegi, 2008-ban alkotott logóban a márkanév a körön kívül, a grafika mellett látható.
A cég marketingvezetője, Todd Kaplan szerint az új logó olyan magabiztosságot és energiát fog sugározni, amit “a márka valójában képvisel”.
![pepsiujlogo2024 Startlap Vásárlás A Pepsi üdítőitalok 2023 őszén bevezetendő új logoója.](https://www.startlap.hu/vasarlas/uploads/2023/03/pepsi-uj-logo-2024-755x422.jpg)
A PepsiCo a változtatással a Zero-termékekre is hangsúlyosabban szeretne utalni, ugyanis a cég kommunikációs stratégiájának középpontjában a nulla cukor fog szerepelni mostantól.