Startlap Vásárlás

  • Kütyü
  • Otthon
  • Gyerek
  • Egészség
  • Konyha
  • Szépség
  • Trending
  • Akciós újságok
Trending 2021. február 25.

2022 végére nagyot vált saját márkás termékeivel a Lidl

Fatima Trending 2021. február 25.
A "Cotton made in Africa" kezdeményezés partnereként fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl.

A Lidl 2020 februárja óta a „Cotton made in Africa” (CmiA) kezdeményezés partnere. Ezen együttműködés révén a Lidl aktívan támogatja a társadalmilag és ökológiailag fenntartható gyapottermesztést Afrikában a textil ellátási láncának elején és biztosítja, hogy a saját márkái számára beszerzett alapanyagokat fenntarthatóbb körülmények között lehessen termeszteni és megvásárolni.

Fotó: Michal Fludra/NurPhoto via Getty Images

A válogatott textiltermékek „Cotton made in Africa” tanúsításával mutatjuk, hogy a társadalmi és környezetvédelmi előírások tekintetében már az ellátási lánc elejétől eleget teszünk a vállalati átvilágítással kapcsolatos kötelezettségünknek. A CmiA jelöléssel ellátott textiltermékek választásával a vásárlók a „Cotton made in Africa” kezdeményezést támogatják. A fenntartható gyapot felhasználásával készült textilek iránti megnövekedett igény egyre több afrikai kistermelő számára teszi lehetővé, hogy hatékony, környezetbarátabb és egészségbarátabb mezőgazdasági módszereket sajátítson el, melyek hozzájárulnak életkörülményeik javításához és a környezet védelméhez.

100%-ban fenntartható pamut 2022-ig

A Lidl elkötelezettsége hosszútávú és az elkövetkező években bővülni fog: A Lidl célja, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható forrásból szerezze be a pamutot. E célt a CmiA kezdeményezéssel való partnerség, valamint különféle tanúsítások, mint például a Global Organic Textile Standard (GOTS) és az Organic Content Standard (OCS) révén fogja elérni – közölte az áruházlánc.

Ez is érdekelhet:

Lidl: 2021 végéig megszüntetik a mikroműanyag használatát

Elolvasom
Megosztom
LIDL Vissza a címlapra

Ez is érdekelhet

képcím

Kiderült, miért nem lesz kapható a hazai Lidl üzleteiben az...

képcím

Hosszabbított nyitvatartást jelentett be több boltlánc

képcím

Visszatér a Lidl sikerterméke, egy extra is érkezik vele

Ajánljuk még:

Bevásárlóközpontokban szól a Vers mindenkinek a magyar...

Kiderült, miért nem lesz kapható a hazai Lidl üzleteiben az...

Bővíti magyarországi piacát a Nespresso

Ezzel a zseniális megoldással engedi be a vásárlókat a MediaMarkt

Megvan, mennyibe kerül az új, otthoni COVID-gyorsteszt

Csomagküldés: új csalók bukkantak fel, megszólalt a rendőrség

Felhasználási feltételek Adatvédelem Kapcsolat Impresszum Médiaajánlat

2021 Startlap, Minden jog fenntartva

Keresés az oldalon