A Lidl Németországban létrehozta első boltját, amely kizárólag a nem élelmiszerként számon tartott, úgynevezett „középső soros” árucikkeit kínálja, összesen hat saját márkával, körülbelül 500 négyzetméteren – írja a Portfolio.hu
A „Home & Living” névre keresztelt bolt Lottstettenben nyitott meg, közel a svájci határhoz, egy hagyományos Lidl áruházzal szemben. A boltban a Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside és Silvercrest márkák termékei közül válogathatnak a vásárlók: a kínálatban háztartási eszközök, textilek, barkácseszközök, dekorációk, sportfelszerelések és játékok is szerepelnek.

Bár az élelmiszerek értékesítése adja a mai napig a Lidl bevételének javarészét, az elmúlt években az üzletláncnak egyre fontosabbá váltak a non-food kategória.
Ezt a vállalat jelentős marketingkampányai is bizonyítják: Arnold Schwarzenegger lett a Parkside arca, több UEFA-s labdarúgótorna hivatalos partnereiként is megjelentek, emellett egy profi kerékpáros csapatot is támogatnak.
A kereskedelmi cég Magyarországon is előrukkolt egy, a Parkside barkácsgépeit értékesítő üzlettel, a Budapest közelében lévő Premier Outletben.
Azért itthon sem lehet panaszkodni, újdonságot hozott a hétvége
Öt év szünet után a Lidl ismét sportcipővel jelentkezett Magyarországon, de ezúttal egy igazán különleges együttműködés keretében. A jól ismert Lidl-színvilágot – a kék, sárga és piros kombinációját – a több mint 80 éves múltra visszatekintő Tisza márka ikonikus dizájnjával ötvözték.
A limitált szériás lábbeli megszerzése azonban nem a hagyományos módon történik. A vásárlóknak a Lidl Plus applikáció „Click&Pick” funkcióját kell használniuk az előrendeléshez, és a kiválasztott üzletben vehetik át a 39 900 forintos áron kínált surranót.
Az érdeklődőknek ráadásul sietniük kell, mivel a termék csupán egy rendkívül szűk, augusztus 3. és 6. közötti időszakban érhető el.

