A Coca-Cola új stratégiával rukkolt elő az Egyesült Államokban: kisebb, 7,5 unciás (kb. 220 ml-es) dobozokat és természetes cukorral készült változatokat dob piacra, hogy megszólítsa az árérzékenyebb és egészségtudatosabb fogyasztókat – írja a Világgazdaság.
A vállalat új marketingstratégiája a klasszikus ízvilágot és a megfizethető méreteket helyezi előtérbe, ezzel visszatérve a „mindenki itala” koncepcióhoz. A mini Coca-Cola ára 1,29 dollár (290 forint), amivel a cég célja, hogy újra szélesebb közönséget szólítson meg.

A mini dobozok több változatban is megjelennek: a klasszikus Coca-Cola mellett Coke Zero, Cherry Coke, Sprite és Fanta ízekben is. De érkezik a másik újdonság: az üveges, nádcukorral édesített Coca-Cola, amely természetesebb alternatívát kínál a kukoricaszirupos változattal szemben.
A cégnél mindezt úgy interpretálják, hogy visszatérnek az eredeti, természetesebb ízvilághoz. Az „igazi cukros” Coca-Cola iránti keresok fogyasztó a Mexikóból importált, nádcukros változat ízét tartja finomabbnak.slet ráadásul évek óta nő,
Az Egyesült Államokban a Coca-Cola forgalma az elmúlt években főként az áremeléseknek köszönhetően nőtt, miközben a vásárlási kedv visszafogott maradt.
A 7,5 unciás (220 ml-es) mini dobozok 2026 elejétől kerülnek az amerikai benzinkutak és kisboltok polcaira.

