Brad Pitt új arca: ruhamárkát és kozmetikumot dobott piacra

Turi Dániel
Brad Pitt ma már nem csak a filmvásznon igyekszik rajongókat gyűjteni: a színész immár egy saját tervezésű ruhamárkával és az általa kifejlesztett kozmetikumokkal is meghódítja a közönséget.

Sokak meglepetésére nemrég robbant a hír, miszerint Finnországban megnyílt Brad Pitt első saját szoborkiállítása – úgy tűnik azonban, hogy ez csak a kezdet abban a projektben, amiben a színész gyakorlatilag egymás után újabb és újabb, a színészettől rendkívül távoli projektekbe vág bele. A múlt héten jelent meg ugyanis a saját ruhakollekciója, pár nappal később pedig bejelentette, hogy piacra dobja a saját kozmetikai termékeit is – írja a Designtaxi.

Annak ellenére, hogy mindenki a filmvászonról ismeri, úgy látszik, minden idők egyik legkedveltebb színésze szeret több lábon állni és gyakorlatilag egymás után vág bele olyan vállalkozásokba, amivel még a rajongóit is képes meglepni. Ugyan Pitt a hírek szerint már 2019 óta dolgozik egy ékszertervezővel a saját ruhamárkáján, a darabok csak a napokban kerültek a Selfridges polcaira. A God’s True Cashmere – vagyis Isten igazi kasmírja – néven futó márka természetesen minden darabjában a luxust képviseli, annak ellenére, hogy meglehetősen hétköznapi ruhadarabokról van szó. A kollekcióban főleg egyszerű, kockás ingeket és nadrágokat találunk, az áruk azonban cseppet sem hétköznapi:

az ingek nagyjából 650 ezer forint körül mozognak, míg egy pulóverért 730 ezer forintnak megfelelő dollárt kell fizetni.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

God’s True Cashmere (@godstruecashmere) által megosztott bejegyzés

 

És miután megvásároltuk a cseppet sem olcsó Brad Pitt által tervezett ruhákat, már az arcápolásnál is igénybe vehetjük a színész által piacra dobott termékeket. A filmsztár ugyanis Le Domain néven megálmodott egy olyan kozmetikai termékcsaládot, amik egytől-egyig uniszex termékekből állnak és természetesen megfelelnek a kor követelményeinek is, vagyis mindenmentesek és környezetbarátok.

Brad Pitt a kozmetikumok piacára is betört
Fotó: le-domaine.com

– Nem arról van szó, hogy menekülni szeretnék az öregedés elől, sőt, épp ellenkezőleg. Nem akarok azon híres emberek közé tartozni, akik képtelenek elfogadni az idő múlását.

Azt viszont fontosnak tartom, hogy megfelelően, egészségesen ápoljuk a bőrünket, akármennyi idősek is vagyunk

– idézi a Designtaxi a színészt. – A természetben minden megtalálható, amire a bőrnek szüksége van, épp ezért, a mi termékeinkben sincs semmiféle feleslegesen hozzáadott adalékanyag. A Le Domain termékei ezen felül természetesen egytől-egyig újratölthetők és újrahasznosíthatók, ezzel is óvva a környezetet. A kozmetikumokat október 1-től lehet megvásárolni online.