A Disney 2026-ra „teljesen integrált, egységes alkalmazásélményt” ígért, melynek előkészítéseként a Disney+ ügyfelei „a Hulu további integrációját fogják látni a Disney+ alkalmazásban, a honlapon és azon túl is, a folyamatos és fokozatos termékfrissítések részeként” – idézi a vállalat csütörtöki bejelentését a Variety.

Vagyis a Hulu megérkezik Magyarországra is. A Disney hangsúlyozta, hogy a Star leváltása Hulura jóval több, mint csupán egy márkanév megváltoztatása. Egyrészt könnyebbé válik a Hulu tartalmainak és az egyéb tartalmaknak a felfedezése a Disney+ oldalán. Másrészt a következő hetekben a Disney+ bevezet egy „vizuálisabb kezdőképernyőt”, továbbá intuitívabb navigációt és személyre szabottabb ajánlásokat kínálnak majd. Ezek csak az első fejlesztések, „további frissítésekre is sor kerül a jövő évi egységes alkalmazás elindítása előtt” – közölte a cég.
A változásokra azután kerül sor, hogy a Disney júniusban teljes egészében felvásárolta a Hulu-t a Comcast-tal kötött megállapodás keretében. 2026-ban a Disney a Hulu teljes beolvasztását tervezi a Disney+ szolgáltatásba. A Disney szerint az Egyesült Államokban továbbra is lehet majd Disney+ és Hulu szolgáltatásokat külön-külön megvásárolni, egyelőre a Disney még nem jelentette be a Hulu alkalmazás megszűnésének dátumát.
Az Egyesült Államokban a Disney áremelésekről is döntött, amelyek október 21-én lépnek életbe a Disney+, Hulu és ESPN csomagok és előfizetések többségénél. Az önálló, hirdetésekkel ellátott Disney+ előfizetés, valamint az önálló, hirdetésekkel ellátott Hulu csomag ára havi 9,99 dollárról 11,99 dollárra emelkedik, míg a hirdetések nélkül futó Disney+ Premium ára 15,99 dollárról 18,99 dollárra nő. A Hulu hirdetések nélküli, prémium verziójának ára továbbra is 18,99 dollár/hó marad.
A Hulu jelentős szereplő az amerikai streaming-piacon, sok eredeti tartalmat kínál, az elérhető statisztikák szerint tavaly nyáron mintegy 55,5 millió előfizetője volt.

