Pachert Balázs, a Balázs Kicks tulajdonosa egy meglehetősen megosztó húzással állt elő először a TikTokon, majd az Instagramon, még a múlt héten. Aki vállalja, hogy magára tetováltatja cége logóját, az egy 100 000 forint értékű, egyedi tervezésű edzőcipőt, sneakerst választhat – írja 444.hu.
Pachert korábban azzal vált ismertté, hogy hírességeket hívott meg üzletébe, ahol azokkal elbeszélgetett, és vásároltak is nála. Rengetegen megfordultak boltjában, kisebb nagyobb sztároktól egészen Gyurcsány Ferencig, Szijjártó Péterig bezárólag.
A legújabb, sokak által ellenszenvesnek ítélt marketingfogás onnan jött, hogy Pachert jelezte még korábban: egyre többen érdeklődtek nála, hogyha magukra tetováltatják a logót, akkor vajon mit kapnának érte.

A már említett kampány beharangozója gyorsan virálissá vált, a posztot természetesen felkapta az internet népe. Egyetlen nap alatt 400-an jelentkeztek rá, hogy felvarratnák magukra a tetoválást a drága cipőért cserébe, de csak 4 jelentkezőt választottak ki.
Pachert csak annyit kért még korábban, hogy az illető mindenképpen 18 éven felüli legyen, és mielőtt bármit is csinálna, mindenképpen vegye fel velük a kapcsolatot a részletek miatt.
A Blikk menetközben kiszúrta, hogy Azahriah az Instagramon közzétett poszthoz kommentálva kifejezetten erős kritikát fogalmazott meg az ötlettel kapcsolatban.
Százezer forintos cipő vs. szégyenérzet tőled magad felé, szorozva mélységes megvetés mindenki részéről. Nehéz kérdés
– írta a Puskás Arénát háromszor is megtöltő zenész.
Pachert a lap megkeresésére úgy reagált, hogy szerinte Azahriah hozzászólása nem neki szól, hanem azokhoz, akik esetleg túl meggondolatlanul döntenének egy tetoválással kapcsolatban.
Elmondta, hogy eredetileg 25 éveseknél idősebbeknek szólt volna a meghívás, és olyanoknak, akiknek már eleve több tetoválásuk volt.
