A Penny Magyarország május 30-tól újabb jelentős árcsökkentést vezet be: ezúttal a vegyiáru-választék közel 40 százalékánál csökkennek az árak. Az akciós körbe olyan alapvető termékek tartoznak, mint a mosópor, az öblítő, a tusfürdő vagy éppen a fogkrém, így a vásárlók akár termékenként több száz, bevásárlásonként pedig több ezer forintot is megtakaríthatnak.
A diszkontlánc közleménye szerint a következő hetekben közel 170 alapvető háztartási és higiéniai termék ára csökken, a kedvezmények pedig tartósak lesznek.
Az árcsökkentés összesen 17 termékkategóriát érint – többek között samponokat, testápolókat, borotvahabokat és papírzsebkendőket is.

A Penny szerint az ilyen termékek a mindennapi bevásárlások elengedhetetlen részei, amit a vásárlói szokások is alátámasztanak: saját adataik alapján minden negyedik kosárba kerül valamilyen vegyi áru.
“A Penny számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára egyszerre biztosítsa a minőséget és a pénztárcabarát árakat. Május 30-tól ezért a háztartási és higiéniai termékek közel 40%-ánál újabb tartós kedvezményekkel találkozhatnak a vásárlóink, amivel még több maradhat a pénztárcákban” – mondta el Bálint Zoltán, a Penny beszerzési osztályvezetője.
A Penny Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Jelenleg 239 üzletet, három logisztikai központot működtet, és több mint 5000 munkavállalót foglalkoztat. Kínálatában kiemelt szerepet kapnak a sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkek, miközben a vállalat folyamatosan törekszik a legjobb ár-érték arány biztosítására.

A cég hosszú távon elkötelezett a hazai gazdaság támogatása mellett: szoros kapcsolatot ápol magyar beszállítóival, miközben beruházásaival és terjeszkedésével is hozzájárul a helyi fejlődéshez. A Penny számára emellett a környezeti és társadalmi felelősségvállalás is kiemelt szempont: rendszeresen működik együtt olyan civil szervezetekkel, amelyek célja a magyar emberek és családok támogatása.
