Itt a só- és cukoroptimalizált termékek listája!
A Lidl Magyarország célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek hozzáadott só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.

A kezdeményezésnek köszönhetően a 2019-es gazdasági évet vizsgálva összesen több mint 196 tonnával kevesebb cukrot és közel 18 tonnával kevesebb sót használt fel vállalat – mindezt az ízélmény befolyásolása nélkül -, mellyel hozzájárultak a vásárlók egészségének megőrzéséhez, egészségtudatos életmódjának támogatásához – közölték.
Az optimalizált termékek listája megtekinthető itt.
A címlapon fut
Szalámikat teszteltünk: éles verseny ment az első helyért
A Mielőtt megveszed újabb részében ötféle szalámit kóstoltunk. Vakteszteltük például a Spar, a Lidl saját márkás termékét és a Pick, a Herz szalámiját is. Vajon megéri a legdrágábbra költeni?
0 seconds of 8 minutes, 24 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9