Perplexity Deep Research: forradalmi mélyelemzés néhány perc alatt

A Perplexity bemutatta "Deep Research" nevű új funkcióját, amely átalakíthatja az online kutatás folyamatát. Az eszköz működése során több tucat keresést hajt végre, több száz forrást ...
itbusiness.hu2 hónapja
Tovább olvasom
Ketchupokat teszteltünk: tarolt egy márka a kóstolóknál
A Mielőtt megveszed újabb részében kilencféle ketchupot kóstoltunk. Vakteszteltük például az Aldi, a Lidl, a Spar saját márkás termékét, vagy a Globus, a Heinz, az Univer ketchupját. Vajon megéri a drágábbra költeni, vagy az olcsóbb is ugyanolyan finom?
0 seconds of 5 minutes, 12 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Next Up
"Együtt nőttem fel vele" - Azahriah-ról kérdeztük a Sziget látogatóit
02:58
00:00
05:12
05:12
 

Még több friss hír

Hangos lapszemle

...még több adást akarok!

Kapcsolódó hírek