
Perplexity Deep Research: forradalmi mélyelemzés néhány perc alatt
A Perplexity bemutatta "Deep Research" nevű új funkcióját, amely átalakíthatja az online kutatás folyamatát. Az eszköz működése során több tucat keresést hajt végre, több száz forrást ...
2 hónapja
Ketchupokat teszteltünk: tarolt egy márka a kóstolóknál
A Mielőtt megveszed újabb részében kilencféle ketchupot kóstoltunk. Vakteszteltük például az Aldi, a Lidl, a Spar saját márkás termékét, vagy a Globus, a Heinz, az Univer ketchupját. Vajon megéri a drágábbra költeni, vagy az olcsóbb is ugyanolyan finom?
0 seconds of 5 minutes, 12 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
"Együtt nőttem fel vele" - Azahriah-ról kérdeztük a Sziget látogatóit
02:58