Kutatás: heti 3 adag sült krumpli 20%-kal növelheti a 2-es típusú diabétesz kockázatát
Egy új tanulmány szerint a heti három adag sült krumpli fogyasztása 20%-kal növelheti a 2-es típusú cukorbetegség kockázatát.
A főtt, sütőben sült vagy pürésített burgonya ugyanekkora mennyiségben nem mutatott hasonló összefüggést.
A hírt a Blikk ismertette.
blikk.hu2 hónapja
Még több friss hír
Töltés
Kapcsolódó hírek
Állítólag mókus miatt hajtott át sofőrjén egy üres autó
hirstart.hu18 órája
Beárazták itthon a Geely E2-t! A második legolcsóbb villanyautó lesz itthon!
hirstart.hu23 órája
Eldőlt: összejött a hatalmas üzlet az Ikarus számára
hirstart.hu1 napja
Vérfagyasztó videót mutatott a szolnoki rendőrség
hirstart.hu1 napja
Eljött a nap, amikor kétszer sötétedik be
hirstart.hu4 órája
A SIM-kártyán keresztül is támadható lehet a telefonod
hirstart.hu8 órája
A Toyota beszáll a Daimler és a Volvo közös hidrogénes vállalatába
hirstart.hu1 napja
Annyira kiszáradt a Kolon-tó, hogy védett halakat kellett kimenteni belőle
hirstart.hu1 napja
Már a tünetek előtt betegségre figyelmeztethet az okosórád
hirstart.hu1 napja
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2026 © Startlap, Minden jog fenntartva