"Ez azoknak szól, akik sokat csalódtak" – Aurelio ruhamárkája fontos üzenetet közvetít

Az egykori villalakó néhány évvel ezelőtt indított saját márkát Onorato néven, ám egy ideje nem dobott piacra új kollekciót.

Most azonban a cég újra beindult, Aurelio pedig elárulta, miben változott a márka üzenete.

metropol.hu4 hete
Tovább olvasom
A nagy tejfölteszt: az egyik termék magasan verte a mezőnyt
A Mielőtt megveszed legújabb részében hétféle tejfölt kóstoltunk. Vakteszteltük a Lidl, az Aldi, a Spar, és a Penny saját márkás termékeit, de a Zott és a Magyar Tejföl sem maradt ki. A kérdés most is az: vajon megéri a drágábbat választani a boltokban?
0 seconds of 6 minutes, 45 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Next Up
Európa alábecsült gyöngyszemét írd fel a bakancslistádra
01:14
00:00
06:45
06:45
 

Még több friss hír

Kapcsolódó