Vége van, kicsi – Bajban az influenszerek, mert hirtelen megjelentek a mesterséges intelligencia alapú digitális arcok
A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése egyre több területet ér el, és már a digitális marketing és az influenszeripar sem kivétel.
Az új technológiai megoldások lehetővé tették, hogy a vállalkozások élethű, digitálisan generált karakterek segítségével juttassák el üzeneteiket a közönségükhöz – sokszor gyorsabban és költséghatékonyabban, mint a
mediapiac.com8 hónapja
Még több friss hír
Vége a trükközésnek: sokmilliárdos pofont kapott a Mercedes a dízelbotrány végén
portfolio.hu5 órája
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
biztosdontes.hu18 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Véget ér egy korszak: tíz tévécsatorna szűnik meg Magyarországon
forbes.hu10 órája
Veszedelmes állatok jelentek meg a Balatonnál, elkezdődött a lemészárlásuk
agroforum.hu15 órája
Olyan történt a Penny, a Lidl, és az Aldi üzleteiben, amit idén még nem tapasztaltunk
privatbankar.hu18 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva