Óriási titkot árult el a Media Markt: ezt jobb, ha minden magyar tudja, aki itt vásárol
A Media Markt marketingvezetőjével, Karczub-Lehoczky Fannival beszélgettünk a kiskereskedelmi marketing aktuális dilemmáiról: retail media, vásárlói adatfelhasználás, fenntarthatósági kommunikáció, árérzékenység, valamint a nemzetközi és magyar piac közötti különbségek is szóba kerültek.
Az interjúban szó esik a generációs fogyasztási szokások vált
penzcentrum.hu6 hónapja
Még több friss hír
Vége a trükközésnek: sokmilliárdos pofont kapott a Mercedes a dízelbotrány végén
portfolio.hu8 órája
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
biztosdontes.hu21 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Véget ér egy korszak: tíz tévécsatorna szűnik meg Magyarországon
forbes.hu13 órája
Veszedelmes állatok jelentek meg a Balatonnál, elkezdődött a lemészárlásuk
agroforum.hu17 órája
Olyan történt a Penny, a Lidl, és az Aldi üzleteiben, amit idén még nem tapasztaltunk
privatbankar.hu21 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva