Netflix – két reklám között egy sorozatrész?
Már régen elmúltak azok a boldog évek, amikor a streamingszolgáltatók a reklámmentes élmény ígéretével csábították magukhoz a potenciális ügyfeleket.
Az elmúlt évek során azonban a Netflix, az Amazon, a Disney és mások is folyamatosan emelték áraikat.
Az üzletpolitika részeként a reklámok megtekintésével járó előfizetés vált a legmegfizethetőbb opc
itbusiness.hu1 éve
Még több friss hír
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Gigászi fordulat a pénzpiacokon: a 2008-as válság óta nem történt hasonló
igenyesferfi.hu13 órája
Az EU fékezné a digitális eurót: felső korlát jöhet a lakossági egyenlegekre
bitcoinbazis.hu13 órája
Akik az ajándékok ruháját gyártják – Interjú Szakál Jánossal
mfor.hu15 órája
Zárolt orosz vagyon: a hitelminősítő is reagált Brüsszel döntésére
privatbankar.hu21 órája
Egyre nagyobb fordulat bontakozik ki a forintnál
portfolio.hu23 órája
A zöldségfélék helyes trágyázása négy pillérre épül
agroinform.hu16 órája
Miért lesz 2026 fordulópont a munka világában?
piacesprofit.hu19 órája
Búcsút intenek keleti szomszédunknak a svédek
privatbankar.hu21 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva