Netflix – két reklám között egy sorozatrész?
Már régen elmúltak azok a boldog évek, amikor a streamingszolgáltatók a reklámmentes élmény ígéretével csábították magukhoz a potenciális ügyfeleket.
Az elmúlt évek során azonban a Netflix, az Amazon, a Disney és mások is folyamatosan emelték áraikat.
Az üzletpolitika részeként a reklámok megtekintésével járó előfizetés vált a legmegfizethetőbb opc
itbusiness.hu1 éve
Még több friss hír
Amikor már az erős forint sem segít: miért kellett megint lazítani a nagy célon?
portfolio.hu17 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Lázár János Varga Juditról és Magyar Péterről is beszélt
mfor.hu7 órája
Rég nem látott csúcson a magyar hitelkártya-tartozás
piacesprofit.hu11 órája
Amikor már az erős forint sem segít: miért kellett megint lazítani a nagy célon?
portfolio.hu17 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva