Netflix – két reklám között egy sorozatrész?
Már régen elmúltak azok a boldog évek, amikor a streamingszolgáltatók a reklámmentes élmény ígéretével csábították magukhoz a potenciális ügyfeleket.
Az elmúlt évek során azonban a Netflix, az Amazon, a Disney és mások is folyamatosan emelték áraikat.
Az üzletpolitika részeként a reklámok megtekintésével járó előfizetés vált a legmegfizethetőbb opc
itbusiness.hu1 éve
Még több friss hír
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Gigászi fordulat a pénzpiacokon: a 2008-as válság óta nem történt hasonló
igenyesferfi.hu8 órája
Miért lesz 2026 fordulópont a munka világában?
piacesprofit.hu14 órája
Zárolt orosz vagyon: a hitelminősítő is reagált Brüsszel döntésére
privatbankar.hu16 órája
Egyre nagyobb fordulat bontakozik ki a forintnál
portfolio.hu18 órája
Kockázatos és kiszámíthatatlan az arany, de újra csúcsot döntött
telex.hu21 órája
A zöldségfélék helyes trágyázása négy pillérre épül
agroinform.hu11 órája
Búcsút intenek keleti szomszédunknak a svédek
privatbankar.hu16 órája
Bod Péter Ákos: 2025 a forint éve
mfor.hu20 órája
Egy kattintás, és oda a pénz: így vadásznak ránk az online csalók az ünnepek alatt
piacesprofit.hu20 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva