Netflix – két reklám között egy sorozatrész?
Már régen elmúltak azok a boldog évek, amikor a streamingszolgáltatók a reklámmentes élmény ígéretével csábították magukhoz a potenciális ügyfeleket.
Az elmúlt évek során azonban a Netflix, az Amazon, a Disney és mások is folyamatosan emelték áraikat.
Az üzletpolitika részeként a reklámok megtekintésével járó előfizetés vált a legmegfizethetőbb opc
itbusiness.hu1 éve
Még több friss hír
Rekordot dönt a BYD – Milliárdos fejlesztések mellett 4,18 millió autó készült el idén
tozsdeforum.hu11 órája
Itt a One karácsonyi ajándéka, 1,7 millió ügyfél jogosult rá: itt vannak a részletek
penzcentrum.hu11 órája
Miért nem jött össze az MVM romániai terjeszkedése? – A kormány nem támogatta az akvizíciót
tozsdeforum.hu13 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
A mesterséges intelligencia szuper fegyvert ad a csalók kezébe
piacesprofit.hu4 órája
Elindult a benzin – Karácsonyra meglesz az 550-es ár? Mutatjuk mi változott
tozsdeforum.hu10 órája
Az elemzőket is meglepte az, ami idén az akkumulátorpiacon történt
villanyautosok.hu13 órája
A lakás ideális hőfokát nem előírni, hanem elmagyarázni érdemes
nrgreport.com15 órája
Új törésvonalra derült fény a "régi" és az "új" EU között
portfolio.hu7 órája
Trumpnak fáj a feje – Hűséges szövetségese visszavonul a politikától
tozsdeforum.hu9 órája
Oka van annak, ha nem ürítik ki a kukát
transpack.hu13 órája
Padlógázzal tér vissza Magyarországra a legendás telefonmárka
forbes.hu16 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva