Netflix – két reklám között egy sorozatrész?
Már régen elmúltak azok a boldog évek, amikor a streamingszolgáltatók a reklámmentes élmény ígéretével csábították magukhoz a potenciális ügyfeleket.
Az elmúlt évek során azonban a Netflix, az Amazon, a Disney és mások is folyamatosan emelték áraikat.
Az üzletpolitika részeként a reklámok megtekintésével járó előfizetés vált a legmegfizethetőbb opc
itbusiness.hu1 éve
Még több friss hír
A britek már bánják a Brexitet, de nem biztos, hogy van még visszaút a számukra
igenyesferfi.hu9 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Piacra kerülhetett a fertőzött ukrán hús?
agroinform.hu1 órája
Új üzletet nyit a JYSK
mmonline.hu8 órája
Egy ősi fűszer, ami az aranynál is értékesebb volt
agroinform.hu19 órája
A csiga hal, az irodaház meg halgazdaság – méretes adóelkerülés Londonban
privatbankar.hu21 órája
Így is lehet manipulálni a választást – Aggódnak a tudósók
mediapiac.com8 órája
A britek már bánják a Brexitet, de nem biztos, hogy van még visszaút a számukra
igenyesferfi.hu9 órája
Az EU felszámolását követeli Elon Musk, miután bírságot kapott a cége
portfolio.hu18 órája
A világ legmérgezőbb növénye – mégis rendszeresen esszük a termését
magro.hu21 órája
Top 10-ben a Kossuth Gyakorló diákja a nemzetközi idegtudományi versenyen
diplomatszerzek.hu22 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva