Minimálbér 2026: ennyivel emelkedik a garantált bérminimum, szakmunkás minimálbér
Hosszas tárgyalásokat követően megszületett a magyar minimálbérről és garantált bérminimumról szóló megállapodás: 2026. január 1-jén életbe lép a 11%-os minimálbér emelés és a 7%-os garantált bérminimum emelés.
A minimumbérek kapcsán utánajártunk, pontosan mennyi lesz a nettó és a bruttó minimálbér 8, 6 és 4 órás foglalkoztatás esetén, illetve elár
penzcentrum.hu11 hónapja
Még több friss hír
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Minden perc számított: itt vannak Kapu Tibor űrkísérleteinek eredményei
hirstart.hu1 órája
Ne dobjuk ki az őszi leveleket! Mely fafajok lombja mire jó?
hirstart.hu5 órája
Minimálbér 2027: megtört a jég
hirstart.hu15 órája
Megbukhat Gianni Infantino egyeduralma? Nagy név készülhet a FIFA elnöki székére
hirstart.hu23 órája
Kiderült az igazság a Jéger-ről? Ezt mondják a kutatók!
hirstart.hu7 órája
Pénzügyeinket is átrajzolta a választás
hirstart.hu7 órája
41 napos várakozás jöhet a nyugdíjasoknak – nem árt előre tervezni
hirstart.hu7 órája
Különleges szaloncukor érkezik a boltokba
hirstart.hu22 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2026 © Startlap, Minden jog fenntartva