Mesterséges intelligenciával erősít az Erste Bank
Gyorsabbá, gördülékenyebbé teszi az ügyfelek kiszolgálását az Erste bankfiókjaiban és call centerében munkába állított új, mesterséges intelligencián (MI) alapuló "kolléga".
Az új MI "asszisztens" a bonyolultabb, ritkán előkerülő kérdéseket is pillanatok alatt megválaszolja a banki dokumentumok alapján, így több idő jut az ügyfélkapcsolatok ápolásá
mmonline.hu5 hónapja
Még több friss hír
Amikor már az erős forint sem segít: miért kellett megint lazítani a nagy célon?
portfolio.hu12 órája
Kesudió: a természet egyik legmérgezőbb növényéből lesz egészséges nassolnivaló
agroinform.hu22 órája
Dagadnak a tartozások, miközben készpénzt is egyre többen vesznek fel hitelkártyával
igenyesferfi.hu23 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Lázár János Varga Juditról és Magyar Péterről is beszélt
mfor.hu2 órája
Mire várnak a magyar cégek? - Vállalatok tömegei kerülik el messze a bankokat
portfolio.hu8 órája
Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
digitalhungary.hu9 órája
Nem várt pluszköltség: többet kell fizetni a műszaki vizsgán
agroinform.hu5 órája
Rég nem látott csúcson a magyar hitelkártya-tartozás
piacesprofit.hu6 órája
Amikor már az erős forint sem segít: miért kellett megint lazítani a nagy célon?
portfolio.hu12 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva