Megsértették a nyugdíjasokat és az időseket, amin joggal és nagyon kiakadt egy szervezet
Durva vádak érték a brit reklámipart: egy friss jelentés szerint a hirdetések súlyosan sértik az időseket, gyakran negatív sztereotípiák alapján mutatják be őket – morcosnak, magányosnak, technológiailag inkompetensnek, és gyakran "csak" életük végéhez közelítő fogyasztóként.
mediapiac.com6 hónapja
Még több friss hír
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
biztosdontes.hu15 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Robert Kiyosaki szerint a hiperinfláció „a küszöbön áll”
kriptomagazin.hu5 órája
Nagy áldozat szinte semmiért: így lett Oroszország Kína csatlósa
forbes.hu7 órája
Fájó karácsonyi ajándék: Kína súlyos gazdasági csapást mért az Európai Unióra
portfolio.hu12 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva