
KPMG: 2025 a transzformáció éve lesz, a zavarodottság és a permakrízis évei jönnek
A fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mind nagyobb szerepet kapnak a vállalati kommunikációban, és a cégek számára kulcsfontosságú, hogy valódi elköteleződéssel dolgozzanak ezen a területen.
A KPMG marketingigazgatója szerint a siker kulcsa a hosszú távú gondolkodás és a felelős vállalatirányítás.
Az ESG, vagyis környezeti, társadalm
3 hónapja
A címlapon fut
Mesternők
A Nők az Építőiparban Egyesület alapító tagjánál jártunk. Videó.
0 seconds of 4 minutes, 28 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Európa alábecsült gyöngyszemét írd fel a bakancslistádra
01:14