KPMG: 2025 a transzformáció éve lesz, a zavarodottság és a permakrízis évei jönnek

A fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mind nagyobb szerepet kapnak a vállalati kommunikációban, és a cégek számára kulcsfontosságú, hogy valódi elköteleződéssel dolgozzanak ezen a területen.

A KPMG marketingigazgatója szerint a siker kulcsa a hosszú távú gondolkodás és a felelős vállalatirányítás.

Az ESG, vagyis környezeti, társadalm

penzcentrum.hu3 hónapja
Tovább olvasom
Mesternők
A Nők az Építőiparban Egyesület alapító tagjánál jártunk. Videó.
0 seconds of 4 minutes, 28 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Next Up
Európa alábecsült gyöngyszemét írd fel a bakancslistádra
01:14
00:00
04:28
04:28
 

Még több friss hír

Hírstart Gazdaság

24.hu gazdasági hírei