KPMG: 2025 a transzformáció éve lesz, a zavarodottság és a permakrízis évei jönnek

A fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mind nagyobb szerepet kapnak a vállalati kommunikációban, és a cégek számára kulcsfontosságú, hogy valódi elköteleződéssel dolgozzanak ezen a területen.

A KPMG marketingigazgatója szerint a siker kulcsa a hosszú távú gondolkodás és a felelős vállalatirányítás.

Az ESG, vagyis környezeti, társadalm

penzcentrum.hu3 hónapja
Tovább olvasom
Szalámikat teszteltünk: éles verseny ment az első helyért
A Mielőtt megveszed újabb részében ötféle szalámit kóstoltunk. Vakteszteltük például a Spar, a Lidl saját márkás termékét és a Pick, a Herz szalámiját is. Vajon megéri a legdrágábbra költeni?
0 seconds of 8 minutes, 24 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Next Up
Vécépapírteszt: megéri a drágább tekercset venni?
09:41
00:00
08:24
08:24
 

Még több friss hír

Hírstart Gazdaság

24.hu gazdasági hírei