Kamuzott? – Rendesen megütötte a bokáját a Coca-Cola – A kommunikációja miatt változtatásra kényszerül
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a magyar Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös vezetésével lépett fel a The Coca-Cola Company (Coca-Cola) nem egyértelmű címkéivel szemben az európai fogyasztóvédelmi hatóságokat tömörítő Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózat (CPC).
A globális üdítőitalgyártó cég vállalta, hogy a jövőben átlátható és pontosabban
mediapiac.com7 hónapja
Még több friss hír
Amikor már az erős forint sem segít: miért kellett megint lazítani a nagy célon?
portfolio.hu8 órája
Kesudió: a természet egyik legmérgezőbb növényéből lesz egészséges nassolnivaló
agroinform.hu18 órája
Dagadnak a tartozások, miközben készpénzt is egyre többen vesznek fel hitelkártyával
igenyesferfi.hu19 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Rég nem látott csúcson a magyar hitelkártya-tartozás
piacesprofit.hu2 órája
Mire várnak a magyar cégek? - Vállalatok tömegei kerülik el messze a bankokat
portfolio.hu4 órája
Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
digitalhungary.hu5 órája
Amikor már az erős forint sem segít: miért kellett megint lazítani a nagy célon?
portfolio.hu8 órája
A mesterséges intelligencia szuper fegyvert ad a csalók kezébe
piacesprofit.hu22 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva