Faix Csaba: „Politikai érdek rombolt le egy városért dolgozó, értékalapon működő szakmai műhelyt”
A Budapest Brand fennállásának öt éve alatt úgy építette a városmárkát, hogy egyértelműen az itt lakók igényeit és szempontjait vette figyelembe.
A cégtől kényszerűségből távozó, több mint harminc munkatárs hiányában azonban számos rendezvényt és projektet le kell fújni, miközben a turisztikai lábat csak kisebb mértékben érinti a változás.
kreativ.hu11 hónapja
Még több friss hír
Amikor már az erős forint sem segít: miért kellett megint lazítani a nagy célon?
portfolio.hu18 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Kapcsolódó hírek
Lázár János Varga Juditról és Magyar Péterről is beszélt
mfor.hu8 órája
Rég nem látott csúcson a magyar hitelkártya-tartozás
piacesprofit.hu12 órája
Amikor már az erős forint sem segít: miért kellett megint lazítani a nagy célon?
portfolio.hu18 órája
A magyarok filléres C-vitamin bombája: fogyasszuk minden nap télen!
magro.hu10 órája
Nem várt pluszköltség: többet kell fizetni a műszaki vizsgán
agroinform.hu10 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva