Faix Csaba: „Politikai érdek rombolt le egy városért dolgozó, értékalapon működő szakmai műhelyt”
A Budapest Brand fennállásának öt éve alatt úgy építette a városmárkát, hogy egyértelműen az itt lakók igényeit és szempontjait vette figyelembe.
A cégtől kényszerűségből távozó, több mint harminc munkatárs hiányában azonban számos rendezvényt és projektet le kell fújni, miközben a turisztikai lábat csak kisebb mértékben érinti a változás.
kreativ.hu11 hónapja
Még több friss hír
Vége a trükközésnek: sokmilliárdos pofont kapott a Mercedes a dízelbotrány végén
portfolio.hu6 órája
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
biztosdontes.hu19 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Véget ér egy korszak: tíz tévécsatorna szűnik meg Magyarországon
forbes.hu11 órája
Veszedelmes állatok jelentek meg a Balatonnál, elkezdődött a lemészárlásuk
agroforum.hu15 órája
Olyan történt a Penny, a Lidl, és az Aldi üzleteiben, amit idén még nem tapasztaltunk
privatbankar.hu19 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva