Az megvan, amikor az Üvegtigrisben alkoholmentes sört kérnek Lalitól?
Merész Nórával, a Drink Station marketing- és értékesítési vezetőjével arról beszélgettünk a Száraz November (SZN) kellős közepette, hogy egy italforgalmazó hogyan éli meg ezeket a társadalmi, szezonális kihívásokat és miért lehet célravezető egy olyan kontraproduktívnak ható marketingkommunikáció, aminek ugyanaz az üzenete, mint az SZN-ek: a mérté
kreativ.hu1 éve
Még több friss hír
Vége a trükközésnek: sokmilliárdos pofont kapott a Mercedes a dízelbotrány végén
portfolio.hu7 órája
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
biztosdontes.hu20 órája
Töltés
Hangos lapszemle
Véget ér egy korszak: tíz tévécsatorna szűnik meg Magyarországon
forbes.hu12 órája
Veszedelmes állatok jelentek meg a Balatonnál, elkezdődött a lemészárlásuk
agroforum.hu17 órája
Olyan történt a Penny, a Lidl, és az Aldi üzleteiben, amit idén még nem tapasztaltunk
privatbankar.hu20 órája
Felhasználási feltételek
Adatvédelem
Kapcsolat
Impresszum
Médiaajánlat
2025 © Startlap, Minden jog fenntartva