Csütörtöktől kezdve a boltláncot már nem „PENNY Markt”-nak, hanem egyszerűen „PENNY”-nek hívják Ausztiában. Az új logóval együtt új szlogen is érkezett: „Da schau her” – azaz nagyjából „Na, nézd csak!” – írta az Oe24.
Magyarországon ez a változás már 2021-ben megtörtént: a hazai Penny üzletekben már bevezették az egyszerűsített „PENNY” nevet (a “Market” helyére pont került), az új logót és az egységes arculatot.
„Ez az új márkaarculat komoly változást jelent a PENNY életében, és büszkék vagyunk rá, hogy egy modern vásárlási környezetet hozunk létre, amely még inkább tükrözi alapértékeinket: a frissességet, a minőséget, a jó ár-érték arányt és a vásárlókhoz való közelséget” – mondta Kai Pataky, a PENNY Ausztria ügyvezetésének szóvivője.

Daniel Bessler, a Penny marketingvezetője így fogalmazott: „Újrapozicionálásunk világosan megmutatja, mi is a Penny lényege: minőség, valódi közelség az emberekhez és meggyőző ár-érték arány. Az új stratégiai koncepció révén mindezt kézzelfoghatóvá tesszük, és meglepjük vásárlóinkat azzal az érzéssel: ‘Na, nézd csak!’.”
Meglepetés a vásárlóknak
Az új arculat bevezetésének örömére szombatig 1000 vásárlást ajándékba adnak Ausztriában. A nyerteseket véletlenszerűen választják ki, a kasszánál derül csak ki, ki a szerencsés. Az osztrák PENNY összesen 320 üzletét is átépítik és átláthatóbbá, modernebbé teszik.