A bolthálózat promóciós újságja most teljes átalakuláson megy keresztül, ám ez a modernizálás vélhetően kissé megosztó lesz – írja a Mindmegette.hu.
A kiadvány tanulmányozása sokak számára bevett szokás, mivel a kedvezményes termékek alapján állítják össze akár a heti nagybevásárlás listáját is.
A Lidl kedvezményeket bemutató heti kiadványa elérhető az Akciós-újság.hu oldalán, papír alapú újság formájában a boltokban, a német áruházlánc weboldalán, valamint a Lidl Plus applikációban.
Így többen már tapasztalhatták, hogy a legfrissebb, július 17-i kiadvány megjelenése eltér a korábbitól: átalakult a formatervezés és a termékek bemutatásának módja is.
Új dizájn: nem ömlesztett, hanem tagolt szerkezet
Az eddigiekhez viszonyítva a leginkább feltűnő különbség, hogy a termékeket letisztultabb, tagolt szerkezetben jelenítik meg, felhagyva a korábbi, teljes oldalt betöltő, zsúfolt elrendezéssel. A Lidl emblémájának színei, a kék, a piros és a sárga, szintén nagyobb hangsúlyt kaptak a kiadványban.

Újdonság továbbá, hogy az árak megjelenítésekor már nem alkalmazzák a sárga-piros hátterű téglalapot, helyette háttér nélküli formában közlik azokat. Az árakat jelölő számjegyek sárga és piros színűek lesznek, és a korábbinál jóval nagyobb betűmérettel szedik őket.
Nemcsak az árak, hanem az akciók érvényességi idejének megjelenése is átalakul, és a korábbinál jóval feltűnőbbé válik. Míg eddig az oldalak sarkában, a felső részen jelezték az akció időtartamát, addig a megújult Lidl katalógusban ez az információ a lapok tetejére, középre került, kék vagy piros alapon, fehér színű betűkkel.
A Lidl promóciós kiadványának megjelenése 2025. július 17-i dátummal módosul, ami egyaránt érinti a nyomtatott szórólapot és az online (webes vagy applikáción belüli) változatot is.
