Gyerek 2020. június 26.

Így lett a babamasszázs oktatásából online termék

Marci Gyerek 2020. június 26.
A pandémia rengetek olyan szolgáltatói szakmát hozott nehéz helyzetbe, mely a személyes találkozásra épít. Ugyanakkor számos ötletes megoldás született, melyek a szolgáltatást online termékké változtatták.

Molnár Zsóka nemzetközi okleveles babamasszázs oktató, ahogyan rengeteg hazai vállalkozó, már a járvány kitörése előtt is jelen volt a világhálón, amit egy honlap, YouTube csatorna és a Facebook csoport jelentett. Mindezek inkább reklámfelületként működtek és nem termékként, hiszen munkavégzését személyes látogatások és óvodai képzések tették ki.

Babamasszázs érintkezés nélkül

Ugyanakkor a korlátozások bevezetésével nehezebbé vált a „gondoskodó érintésen alapuló babamasszázs”. Nyilván a legkézenfekvőbb megoldás a magánórák Zoomra való átterelése volt, ugyanakkor sokaknak nincsenek meg a lehetőségei, hogy különórákat vegyenek (de legalább a Kínai Kommunista Párt már képben van, hogy mit kell tenni, ha fáj a baba hasa vagy foga).

A másik alaptrükk a magyar internetes valóságban, az egyelőre fölényesen taroló Facebookon való különféle megjelenés, illetve a YouTube csatorna indítása. Molnár Zsóka előbbit egy beszélgetéssorozat formájában valósította meg, Ilyés Annamária szoptatási tanácsadóval és Bán Zsófia gyermekágyi segítővel.

Online termék a babamasszázsból

A YouTube videók már előrevetítik az online termék jellegét egy ilyen szolgáltatásnak, ami az emberi kapcsolatokra épít, hiszen a masszázstechnikák talán videó formájában a leginkább elsajátíthatók. Az úgynevezett Támogató csomag kötődő szülőknek csomagban már olyan extrák vannak a videók mellett, mint képes útmutatók és leírások, melyek a kevésbé ráérő vagy eleresztett szülőknek lehetőséget biztosítanak a félórás konzultációra, mely alatt – Zsóka elmondása szerint – finomhangolni lehet a mozdulatokat.

Keresés az oldalon