70 millió szívószálnak és évente 100 tonna nem újrahasznosítható műanyagnak mond búcsút a boltlánc.
Átalakulnak az Aldi saját márkás üdítőitalai: a cég ugyanis eltávolítja a műanyag szívószálakat, amelyeket eddig hozzácsomagoltak a dobozos innivalókhoz – írja a Retail Gazette nemzetközi kiskereskedelmi szakportál alapján a Napi.hu.
A jelentős környezeti terhelést jelentő műanyagok helyét újrahasznosítható, papírból készült verziók veszik át, amelynek eredményeképpen az Aldi 70 millió darab műanyagszívószáltól szabadul meg, ez pedig évente több mint 100 tonna nem újrahasznosítható műanyagot jelent.
A boltlánc 2025-re a jelenlegi szint felére mérsékelné a műanyagcsomagolás arányát.

A címlapon fut
Sárgabaracklekvár-teszt: legyőzi a bolti a házit?
A Mielőtt megveszed legújabb részében hatféle sárgabaracklekvárt kóstoltunk. Vakteszteltük például a Lidl és a Spar saját márkás termékeit, ahogy a Darbo és az Univer lekvárját is. A nagy kérdés ezúttal nemcsak az, hogy megéri-e a drágábbra költeni, hanem az is: létezik finomabb a házi lekvárnál?
0 seconds of 6 minutes, 45 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9