A Világgazdaság szerint a kiskerlánc is kínosnak érezhette a lépést, legalábbis a kedvezmény feltüntetésének módjából erre lehet következtetni.
A nagyobb áruházláncok hetek óta azzal szerepelnek a hírekben, hogy éppen melyik terméküket akciózzák le 10-15-20 százalékkal, ami a fogyasztók számára kifejezetten örömteli az elmúlt egy év drágulása láttán.
A Világgazdaság szerint ezért is mellbevágó, hogy a Lidl a 12 százalékos Pilos tejföl árát csupán 4 forinttal csökkentette. A lap úgy véli, a lépést a kiskerlánc is kínosnak érezhette, ugyanis le sem írta, hogy mindez 0,5 százalékos mérséklést jelent.

"Együtt nőttem fel vele" - Azahriah-ról kérdeztük a Sziget látogatóit
Azahriah hosszú idő után az első magyar előadó lett, aki kiemelt sávot kapott a Szigeten. A fesztiválon a népszerű zenészről kérdeztük a bulizókat, többen énekeltek is a dalaiból.
0 seconds of 2 minutes, 58 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Mogyorókrémteszt: megéri a Nutellát venni vagy az utánzatok a jobbak?
04:18